Thewiz Skrevet Mars 3, 2012 Share Skrevet Mars 3, 2012 bilder glenn! tror denne cabben blir veldig bra til slutt. Men er litt skuffet over at du skal ha så lite senk. Men, det blir sikkert bra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet Mars 3, 2012 Share Skrevet Mars 3, 2012 Lite senk? Han får jo coilovers, kan jo senke den mer enn nok Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet Mars 3, 2012 Share Skrevet Mars 3, 2012 ups, så ikke at han skulle ha det. trodde det var 40/30 som var aktuelt enda. my bad. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Mars 4, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 4, 2012 ups, så ikke at han skulle ha det. trodde det var 40/30 som var aktuelt enda. my bad. Hehe neida nå ble det jaggu coilovers på meg å, blir slammed og med dekkstrekk Leverte felgene til dekksenteret på fredag, får de tilbake mandag eller tirsdag med 205/40/17 og dette er på en 8" felg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet Mars 4, 2012 Share Skrevet Mars 4, 2012 Hmm, blir det så vill strekk da? Bestilte 215/35-19 til 8,5" felg jeg Men blir som det blir Blir sikkert tøft på din! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Mars 5, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 5, 2012 Hmm, blir det så vill strekk da? Bestilte 215/35-19 til 8,5" felg jeg Men blir som det blir Blir sikkert tøft på din! Er spent hvordan det blir ja håper det blir litt strekk. ifølge www.tyrestretch.com så blir det bra hvertfall! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Mars 5, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 5, 2012 Hentet litt deler på GS i oslo idag, så nå er Bilstein coilovers i hus YOU LIKE THIS! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik89 Skrevet Mars 5, 2012 Share Skrevet Mars 5, 2012 Der ja, og så kommer felgene imorra forhåpentligvis? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Mars 6, 2012 Share Skrevet Mars 6, 2012 Se her ja.. Dette ser lovende ut! Hva slags hjul skal du ha? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Mars 6, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 6, 2012 Se her ja.. Dette ser lovende ut! Hva slags hjul skal du ha? Disse skal på Torek, gamle hjula som har blitt lakkert opp. ligger på dekkverkstedet å venter på meg nå. Rondell 0072 8" felg med 205/40/17 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Mars 6, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 6, 2012 Her er en ny link til Cars & Coffee Tønsberg for de som ikke har sett det enda http://www.facebook.com/events/150302208423677/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Mars 6, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 6, 2012 Litt stemningsbilder fra garasjen Gammelt VS Nytt Tomt uten dempere.. Kikket litt i VI MENN også idag, må jo kose seg litt å Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik89 Skrevet Mars 7, 2012 Share Skrevet Mars 7, 2012 Se der ja Det er TUV godkjent? Gleder meg til å se høyden Det var et stykk gammelt Vi menn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Mars 7, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 7, 2012 Se der ja Det er TUV godkjent? Gleder meg til å se høyden Det var et stykk gammelt Vi menn Ja TUV med på bilstein settet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Mars 7, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 7, 2012 Etter å ha montert Bilstein settet har jeg begynt å lure på om jeg kommer ut av garasjen, måtte jekke opp hele understellet for å komme opp til demperen som hang i tårnet! burde hvertfall bli greit lav Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå