Erik89 Skrevet Mars 9, 2012 Skrevet Mars 9, 2012 Husker vi sleit som fan med en kompis sine skjørt også, de sitter vel fortsatt litt på skakk..om ikke han ordna det selv før han solgte den. Jeg har desverre ikke noen gode forslag, men du er ihvertfall ikke alene om det
Dr_S Skrevet Mars 10, 2012 Skrevet Mars 10, 2012 Fått borret hull, satt i plast proppene, men når jeg skal ha i klipsa så får jeg de faen ikke til å sitte! klemmer det jeg har men de popper ut igjen.. er det et triks jeg ikke vet? Hmm..med mindre du har borret skjevt, skal det ikke være noen case å få klipsene til å sitte...Jeg borret ETT hull skjevt og det får jeg ikke til å poppe på plass... Men skal sies at de trenger å trykkes HARDT på plass Er kanalen din 100% rett?
Dr_S Skrevet Mars 10, 2012 Skrevet Mars 10, 2012 Lim dem! Uorg skjørt limes, de org er det nok litt verre å lime
Dr_S Skrevet Mars 10, 2012 Skrevet Mars 10, 2012 Tror ikke det er sånne skinner til klips inni de? Mulig jeg husker feil.
Glenglen Skrevet Mars 10, 2012 Forfatter Skrevet Mars 10, 2012 Er rett av en M3 disse sideskjørtene jeg har, orginale med andre ord. alt av klips passer og ser veldig bra ut. Eneste er de dumme klipsa som ikke vil inn i proppene i kanalen. hadde en teori om at man kanskje ikke skulle sette proppene i kanalen heeelt inn før man trykket på klipsa.. noen innspill? da vil man klemme inn klips og propp samtidig i hode mitt
Kai-P. Skrevet Mars 10, 2012 Skrevet Mars 10, 2012 Bruk makt. Du skal trykke ganske hardt for at klipsene skal poppe på plass.
Glenglen Skrevet Mars 10, 2012 Forfatter Skrevet Mars 10, 2012 Bruk makt. Du skal trykke ganske hardt for at klipsene skal poppe på plass. Fikk de to første greit på, hullene som var borret helt fremme ved forskjermen, men resten var bare å glemme.. skal få med meg en kompis som er litt sprek i klypa idag for å klemme for meg
Glenglen Skrevet Mars 10, 2012 Forfatter Skrevet Mars 10, 2012 Da var jaggu side klipsene på plass og skjørtene halveis montert! funket VELDIG bra å presse klipsa i hullene og så klikke sideskjørtet på etterpå
Erik89 Skrevet Mars 10, 2012 Skrevet Mars 10, 2012 Bilder med skjørtet på? (a) Kanskje du kan borre i min ila sommeren også? Nå som du er erfaren ^^,
Kny Skrevet Mars 10, 2012 Skrevet Mars 10, 2012 Ble gromt med skjørtene på! Tror han er nedi garasjen og fikser litt på interiøret nå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå