Glenglen Skrevet Mars 10, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 10, 2012 Bilder med skjørtet på? (a)Kanskje du kan borre i min ila sommeren også? Nå som du er erfaren ^^, Burde ikke være noe problem det må jo få lånt sjablongene igjen av Dr_S isåfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Mars 10, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 10, 2012 Er det mulig å få lånt disse borresjablongene? Du må nesten høre med Dr_S selv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Mars 10, 2012 Share Skrevet Mars 10, 2012 Denna har blitt sinnsykt kul iløpet av vinteren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet Mars 10, 2012 Share Skrevet Mars 10, 2012 Extreme makeover - car edition! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Mars 10, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 10, 2012 Hei hei ikkeno spoilers gutta kommer bilder etterhvert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet Mars 10, 2012 Share Skrevet Mars 10, 2012 Jeg er ikke sånn pokerface sånn som deg Glenn! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Mars 10, 2012 Share Skrevet Mars 10, 2012 Er det mulig å få lånt disse borresjablongene? Du kan gjerne låne de, men ser helst ikke at du tar de med deg over fjorden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet Mars 11, 2012 Share Skrevet Mars 11, 2012 Høres greit ut det. Tar vel ikke mange minuttene å borre selve hullene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Mars 11, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 11, 2012 Noen i Tønsberg omerådet som har en "racing jekk" type veldig lav som passer under senket bil, eller evt orginal jekken til e36 kanaler. trenger å låne ca en dag for å få borret under til sideskjørt fester Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik89 Skrevet Mars 11, 2012 Share Skrevet Mars 11, 2012 Kjør bilen opp på noen klosser/planker Grei løsning å bruke når man ikke har en lav/org. jekk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet Mars 11, 2012 Share Skrevet Mars 11, 2012 Den org bmw jekken som man stikker inn i kanalen er egentlig ganske nyttig, synd jeg knakk min her om dagen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet Mars 11, 2012 Share Skrevet Mars 11, 2012 Vi knakk Glenn sin også da vi skulle ta bilen av bukkene, derfor han trenger en racing jekk nå da han ikke får biltema jekken under bilen lenger hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet Mars 11, 2012 Share Skrevet Mars 11, 2012 Jeg ga meg selv en skikkelig en på trynet i går også da jeg dro av girspaken hans Kjenner det litt i kjeven enda! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet Mars 11, 2012 Share Skrevet Mars 11, 2012 En kløvet vedkubbe gjør underverker. Kjør det hjulet som skal jekkes opp på vedkubben, jekk under bilen og løft i vei. Har ikke failet meg til nå i hvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet Mars 11, 2012 Share Skrevet Mars 11, 2012 Jeg ga meg selv en skikkelig en på trynet i går også da jeg dro av girspaken hans Kjenner det litt i kjeven enda! Haha Hvor lav er egentlig bilen hans? Fra vangene og ned til bakken? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå