Glenglen Skrevet Mai 23, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 23, 2011 Er nok bare en 318 men til alle håpefulle, så er planen å få en m3 delebil å bygge den om Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Mai 24, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 24, 2011 Bakruta i cab'n er av plast på denna bilen, den er veldig stygg og ripete. nesten litt matt.. noen tips til å fikse på denna? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW-Coupe Skrevet Mai 24, 2011 Share Skrevet Mai 24, 2011 Er nok like så greit å bare kjøpe en ny en fra ebay En sota en kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Mai 24, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 24, 2011 hm har ingen anelse om prossesen med bytting av bakrute på en cab. går det ann å sette i glass rute (som på e46'n) på min? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet Mai 25, 2011 Share Skrevet Mai 25, 2011 Den er festet med glidlås.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leba Skrevet Mai 25, 2011 Share Skrevet Mai 25, 2011 Grattis med ny cab, godt det kommer flere e36 cab´r i byen Bakruta er som Richie85 sier festet med glidelås, sjekke her, det skal være bra pris: http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs ... Id=1606485 KNY: Kunne du bistått meg en slik polerings/shine jobb også? Hvor mye tar du for sånt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet Mai 25, 2011 Share Skrevet Mai 25, 2011 Hadde jeg hatt et sted å stå så hadde det ikke vært noe problem, jeg bor i en blokk i Oslo, og det er ikke så populært å ta sånne jobber i fellesgarasjen her dessverre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leba Skrevet Mai 25, 2011 Share Skrevet Mai 25, 2011 Det skjønner jeg. Mulig jeg kan ordne garasje her eller i Oslo evt...?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Mai 25, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 25, 2011 Grattis med ny cab, godt det kommer flere e36 cab´r i byen Bakruta er som Richie85 sier festet med glidelås, sjekke her, det skal være bra pris: http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs ... Id=1606485 Takk skal du ha Richie: Såpass lett ja, da skal jeg vell klare å bytte den en dag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Mai 25, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 25, 2011 Fikk også tlf fra GS bildeler idag. De lurte på om de kunne sende delene jeg har bestillt uten m tech front fanger som de ikke får inn før i juli.... DAMMIT!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Mai 25, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 25, 2011 De M contour II går rett på e36 selfølgelig de? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet Mai 26, 2011 Share Skrevet Mai 26, 2011 De er spot on ja Mener man får de i 7,5", 8" og 8,5"x17" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Mai 27, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 27, 2011 Da var endelig GS delene kommet -Motor pakninger -Termostat -Senkesett -Defuser til org fanger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet Mai 27, 2011 Share Skrevet Mai 27, 2011 Fun fun fun! Ut å skru nå? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Mai 27, 2011 Share Skrevet Mai 27, 2011 Oi Han svarer vel ikke, nettopp fordi han er ute å monterer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå