Glenglen Skrevet April 9, 2012 Forfatter Share Skrevet April 9, 2012 Må vell ha noen rørdeler for å montere denne. første skru feste er ca midt under bilen. den du linket erik er kun bakpotte og monteres ca ved drivaksel. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik89 Skrevet April 9, 2012 Share Skrevet April 9, 2012 Er ikke sikker på om det er den, den ligna bare. Vet det er supersport i rustfritt fra schmiedmann. Og det var bare å montere rett på for min del da Fulgte med klemmer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet April 9, 2012 Forfatter Share Skrevet April 9, 2012 kan du prøve å få tatt et bilde under bilen der hvor du har montert ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik89 Skrevet April 9, 2012 Share Skrevet April 9, 2012 Nå regner det, men jeg kan prøve å få tatt et når det er litt mindre vått ute Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet April 9, 2012 Forfatter Share Skrevet April 9, 2012 Prøv å få gjort det så fort som mulig da hvis ikke må jeg stille på treff uten eksos Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik89 Skrevet April 9, 2012 Share Skrevet April 9, 2012 Hva gjør man ikke for bimmers? Fikk kjørt bilen inn, og lagt meg på kald betong for å knipse litt for deg. Blei visst skeivt under opplastinga, pyttpytt. festet der du tenker på? Rett bak katalysatoren? Bare å zoome inn, bildet er greit stort Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet April 9, 2012 Forfatter Share Skrevet April 9, 2012 så da er det ikke bare bakpotte kat-back system ellerno det heter? rør og bakpotte. Takk for hjelpen har hatt noen turer ut i garasjen for å svare på spm selv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik89 Skrevet April 9, 2012 Share Skrevet April 9, 2012 Er ikke bare bakpotte nei Så jeg ga deg feil link nå ja, men det var det nærmeste jeg fant. Finner ikke delen på schmiedmann sine sider, heller ei gs eller koed. Så spørs om de ikke selger den lenger, evt at det var en butikk vare :s Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet April 9, 2012 Forfatter Share Skrevet April 9, 2012 Ok så superspot i rustfritt fra shmiedeman er tingen skal forhøre meg med pris og levering i morgen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet April 9, 2012 Forfatter Share Skrevet April 9, 2012 Sende en mail nå, så regner med svar i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik89 Skrevet April 9, 2012 Share Skrevet April 9, 2012 Jeg er veldig fornøyd med lyden ihvertfall Om du venter til treffet, så har du jo muligheten til å høre lyden fra de forskjellige merkene vi kjører med Men jeg skjønner at du vil ha det på snarest. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet April 9, 2012 Forfatter Share Skrevet April 9, 2012 ja det er sant, kanskje lønner seg å vente. men lyden jeg kommer blir isåfall ikke veldig bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik89 Skrevet April 9, 2012 Share Skrevet April 9, 2012 Det tenker vi ikke stort over Kjører du i så fall orginalt eller med den du har? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet April 9, 2012 Forfatter Share Skrevet April 9, 2012 bakpotta er kappet av, så blir nok å komme seg ned på det som er igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik89 Skrevet April 9, 2012 Share Skrevet April 9, 2012 Så du har ikke bakpotte i det hele tatt nå? Kjørte uten rør etter katalysatoren en vinter selv, det var en artig opplevelse xD Kjørte med en kollega fra Horten til Skien, tror ikke vi fikk sagt et ord til hverandre under hele turen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå