Glenglen Skrevet Mai 29, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 29, 2011 Jeg vet.... Jeg trenger nytt deksel til høyre side i baksete, UMULIG å få tak i, så ender nok med å lime det fast Matt svart på defuser´n er vel nice Regner med at du har en ønskes kjøpt tråd om det her på bimmers Matt sort er øverst på lista ja, har primer og lakk klart så er vell bare å sette igang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leba Skrevet Mai 29, 2011 Share Skrevet Mai 29, 2011 Nei, har ikke det faktisk... Kanskje jeg skulle laget det... Har jeg faktisk ikke tenkt på... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Manovi Skrevet Mai 29, 2011 Share Skrevet Mai 29, 2011 Hehe nei, Remi og annies rigga langbord i leiligheten. vi grillet og drakk der hele kvelden super chill! It was Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Manovi Skrevet Mai 29, 2011 Share Skrevet Mai 29, 2011 Niice! idag blir det øl, øl og mere øl! god lørdagskveld alle bimmer boys der ute! Ble det byen? ..Kan ikke huske å ha møtt dere Lars Erik som har kjøpt seg e46 cab tok en tur på byen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Manovi Skrevet Mai 30, 2011 Share Skrevet Mai 30, 2011 ser bra ut:D men må le litt av at en av vennene dine har hånda i lomma og drikker bare, minte meg om en ting jeg så her om dagen:p lol Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Mai 30, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 30, 2011 typisk kommune arbe det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Mai 30, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 30, 2011 Da venter jeg bare på at mekanikern min skal ha tid, så blir det senk og div på bilen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leba Skrevet Mai 30, 2011 Share Skrevet Mai 30, 2011 NICE!!!! Bare å legge ut bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Manovi Skrevet Mai 31, 2011 Share Skrevet Mai 31, 2011 Da venter jeg bare på at mekanikern min skal ha tid, så blir det senk og div på bilen! WOHO! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Juni 2, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 2, 2011 Da har jeg fått montert den nye defusern ser ut som bildeservern er nede, så får adde bilder senere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Manovi Skrevet Juni 2, 2011 Share Skrevet Juni 2, 2011 Nice! kom og vis den frem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet Juni 2, 2011 Share Skrevet Juni 2, 2011 www.photobucket.com 10x bedre enn bimmers bildeserver Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Manovi Skrevet Juni 6, 2011 Share Skrevet Juni 6, 2011 Bilder bro!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Juni 6, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 6, 2011 virker ikke enda holder meg til bimmers bilde server hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet Juni 6, 2011 Share Skrevet Juni 6, 2011 Jeg har sett diffuseren.. ble fint vettøø! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå