Glenglen Skrevet Juni 6, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 6, 2011 jasså SNIKTITTET har vi? er ganske fornøyd i forhold til prisen av oppgraderingen hvertfall. må bare fikse dobbelstuss nå ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet Juni 7, 2011 Share Skrevet Juni 7, 2011 Sikker på at jeg ikke bare skal laste de opp for deg? Kan ta noen måneder før bimmers er friskmeldt vil jeg tro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Manovi Skrevet Juni 7, 2011 Share Skrevet Juni 7, 2011 photobucket fungerer jo supert! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet Juni 7, 2011 Share Skrevet Juni 7, 2011 Måtte sniktitte litt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leba Skrevet Juni 8, 2011 Share Skrevet Juni 8, 2011 Blir det av bildene da?? hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Juni 8, 2011 Share Skrevet Juni 8, 2011 Blir det av bildene da?? hehe +1! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Juni 9, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 9, 2011 hehe dumme bimmers servern skal sumle meg til å uppe litt bilder i helgen Har fått hentet nye skilt fra biltilsynet også, er så billig og bra upgrade syntes jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik89 Skrevet Juni 10, 2011 Share Skrevet Juni 10, 2011 Ser bra ut dette! Må få ut noen flere bilder ja Ang. hodestøtte bak, så er det nok ikke bare bare.. Om jeg ikke husker helt feil, så må du evt. kjøpe nye stoler bak. Jeg har ikke skjært opp baksetet og sjekke under, men tror ikke du finner noe spennende der Er bilen importert? Jeg har prøvd å titte etter den "veltebøyla" man skal ha som skyter opp om man velter, er den synlig på din? Om den er det..så tror ikke jeg at jeg har den..hmm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Juni 10, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 10, 2011 Kan ikke se for meg noe skjæring i baksetene for å sjekke nei tviler på at det blir no nakkestøtter bak, liker godt at den er så clean som mulig Bilen er førstegangs registrert i norge i 2004, så ja den er importert ang veltebøylen, det har jeg ingen anelse om. viste ikke at det var der engang hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik89 Skrevet Juni 10, 2011 Share Skrevet Juni 10, 2011 Jeg vet ikke om jeg har det jeg heller, men jeg håper jeg har det..i tilfelle jeg skulle være uheldig en dag. Her er et bilde som noen linka til for et par dager siden; De skal skyte ut og hjelpe deg litt sånn at du ikke blir leverpostei om du ruller rundt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leba Skrevet Juni 10, 2011 Share Skrevet Juni 10, 2011 Etter det jeg har skjønt og lest her inne så har man ikke veltebøyle hvis man ikke har nakkestøtter bak. Jeg tok NAF test på min før jeg kjøpte den og jeg har ikke veltebøyle (eller nakkestøtter) Så det er bare å unngå å "rulle" hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leba Skrevet Juni 10, 2011 Share Skrevet Juni 10, 2011 hehe dumme bimmers servern skal sumle meg til å uppe litt bilder i helgen Har fått hentet nye skilt fra biltilsynet også, er så billig og bra upgrade syntes jeg. Kjøpte det til min jeg også, det gjør seg veldig og ihvertfall til den prisen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Juni 10, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 10, 2011 Se der ja, må nesten se etter de neste gang jeg drar ned taket for tiden er det bare regn.. så ja, ikke akkurat idag det blir sjekket Men det bilde, han ene karen i baris ligna sykt på en kompis haha vet du hvor bildet er fra? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Manovi Skrevet Juni 11, 2011 Share Skrevet Juni 11, 2011 De skal skyte ut og hjelpe deg litt sånn at du ikke blir leverpostei om du ruller rundt.. lol xD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Juni 11, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 11, 2011 haha så ikke den før du quota'n Manovi Bra beskrivelse det Erik! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå