///Kristian Skrevet Juni 21, 2011 Share Skrevet Juni 21, 2011 Dette ble bra Glen Når kommer m-fronten? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim ///Cabriolet Skrevet Juni 22, 2011 Share Skrevet Juni 22, 2011 Du har ikke veltebøyler. Ang nakkestøtter så er det lagt opp til det bak setet. Du må skjære hull i toppen av setet for å få de igjennom. Jeg gjorde dette på min. Ikke noe problem. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Syse Skrevet Juni 22, 2011 Share Skrevet Juni 22, 2011 Er det du som bor på eikveien? Veldig flott bil, kikker ofte på den! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Juni 22, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 22, 2011 Det ble veldig nice !!! Riktig høyde som en Bmw skal ha Er det coilovers du har montert og hvor mye har du senka? Takk takk, ja liker at den er brukbar etter senk det er faktisk bare fjører. kjøpte fra GS. SU15050 - Senkesett E-36 Cab/touring 03/93- 4-Cyl. 40/30mm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Juni 22, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 22, 2011 Dette ble bra Glen Når kommer m-fronten? Hehe får håpe det skjer litt i ferien da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Juni 22, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 22, 2011 Du har ikke veltebøyler. Ang nakkestøtter så er det lagt opp til det bak setet. Du må skjære hull i toppen av setet for å få de igjennom. Jeg gjorde dette på min. Ikke noe problem. Ah ok, kjekt å vite siden ingen har fått gitt et klart svar på løsningen der. Men liker bilen uten vindskjerm og nakkestøtter bak, clean og fiin Så forblir nok uten en stund til hvertfall.. så får vi se. Takk for hjelpen uansett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Juni 22, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 22, 2011 Er det du som bor på eikveien? Veldig flott bil, kikker ofte på den! Takk takk Ja jeg bor på eikveien, kjører til Horten hver morgen rundt halv 7. så alle som kjører der burde få seg en titt hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Syse Skrevet Juni 22, 2011 Share Skrevet Juni 22, 2011 Der kan du se Jeg bor 4 kvartaler fra deg..! Jeg kjørte forbi deg for omtrentlig 2 minutter siden! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Juni 22, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 22, 2011 Der kan du se Jeg bor 4 kvartaler fra deg..!Jeg kjørte forbi deg for omtrentlig 2 minutter siden! Hehe nice må begynne å holde øya oppe for bilen din også da. er mye e46 fra bimmers her i Tønsberg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet Juni 22, 2011 Share Skrevet Juni 22, 2011 Der kan du se Jeg bor 4 kvartaler fra deg..!Jeg kjørte forbi deg for omtrentlig 2 minutter siden! Hehe nice må begynne å holde øya oppe for bilen din også da. er mye e46 fra bimmers her i Tønsberg Er jo riktig å ha E46 skjønner du Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Manovi Skrevet Juni 23, 2011 Share Skrevet Juni 23, 2011 Word! Jeg bor også på Eik Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Juni 23, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 23, 2011 Jeg føler presset alle fikk seg jo e46 etter jeg solgte min.... fml Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Syse Skrevet Juni 23, 2011 Share Skrevet Juni 23, 2011 Sweet, gutta på eik Jeg har forresten handla ny bil idag! Det blei noe helt annet enn E46 Sedan jeg egentlig skulle kjøpe. Vi får ta en samling en dag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Juni 23, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 23, 2011 Sweet, gutta på eik Jeg har forresten handla ny bil idag! Det blei noe helt annet enn E46 Sedan jeg egentlig skulle kjøpe. Vi får ta en samling en dag Nå ble jeg nyskjerrig kjenner jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Juni 24, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 24, 2011 dårlig nyhet http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=29286293 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå