Pekka Skrevet Mai 4, 2011 Share Skrevet Mai 4, 2011 Den første 5-serien fra BMW. Denne er produsert i april 1976. Regnr: KZ32040 Jeg har eid bilen siden 1994, den har ikke vært kjørt siden jeg flyttet til USA i 1997. Trodde jeg skulle få litt tid til denne, men så dukket det opp en Porsche for fire år siden... Opprinnelig en 528, motoren er byttet ut med en 3.2 turbo (fra 745i). Manuell 5-trinns kasse. Komplett bakstilling fra E28 535I med diff. sperre. Ikke sett en dråpe regn siden -97. Hadde nye forskjermer, nye hjulbuer, og ny frontplate da den ble satt bort. 3 sett felger: BBS 16" i 7" og 8" bredde, relativt nylakkerte + stålfelger med hjulkapsler til sommerdekk og vinterdekk. Cirka 175.000 KM Det er 3 ting som det er viktig å ta hensyn til: 1) Bilen er ikke ferdig ombygget slik at den kan godkjennes i henhold til brevet fra Vegvesenet. 2) Bilen har stått i over 13 år med de følger det kan få. 3) Verkstedet som skaffet delene og gjorde ombyggingen gjorde en slett jobb. Selges kr. 20.000,- Endringer i rødt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kristianbmw Skrevet Mai 4, 2011 Share Skrevet Mai 4, 2011 Hei,hvor i landet befinner bilen seg?kansje du kunne lagt ut noen fler bilder av den,hjulbuer,kanaler,innvendig,motor rom osv...Har den vært startet opp? mvh Kristian Høgli. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pekka Skrevet Mai 5, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 5, 2011 Hei, Bilen står i Sandefjord. Den har ikke vært startet opp, kun kjørt på starteren og byttet olje for 4-5 år siden. Skal få tatt noen flere bilder etterhvert, men det er jo best å ta den i øyensyn for dem som ikke bor så langt unna. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mjørgen Skrevet Mai 6, 2011 Share Skrevet Mai 6, 2011 OFF.... Skulle lakt den ut til salgs i fjord høst! skulle jeg hentet den tvert! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pekka Skrevet Mai 6, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 6, 2011 Den var til salgs i fjor høst, bare ikke her Kan jo hende den står til salgs til høsten og neste høst, om jeg ikke får somlet meg til å legge den ut på Finn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mjørgen Skrevet Mai 6, 2011 Share Skrevet Mai 6, 2011 Jaja sånn e livet.. Kjøpte en 76 mod i sku sette i stand men sveisa rust i ett halvår allerede å e langt i fra ferdig:-( så no har i 2 stk så kan nesten ikje kjøpe fleir.. Men selge du motoren t bilen? He en 82 mod 745 som mangla motor.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pekka Skrevet Mai 8, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 8, 2011 Hei, I første omgang er det ikke aktuelt å selge ut deler, håper bilen havner hos en som har tid til å sette den 100% i stand Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hjelen Skrevet Mai 11, 2011 Share Skrevet Mai 11, 2011 Ikke selg i deler Ser interessant ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hjelen Skrevet Mai 11, 2011 Share Skrevet Mai 11, 2011 Du har PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bergeee Skrevet Mai 30, 2011 Share Skrevet Mai 30, 2011 pleier ikke speilet og stå sånn ca mitt på døra på e12? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pekka Skrevet Mai 30, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 30, 2011 Et kjapt Google-søk viser at de fleste E12 har speilet på samme sted som min, mens noen få har speilet midt på døren. Før og etter Facelift kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mjørgen Skrevet Mai 30, 2011 Share Skrevet Mai 30, 2011 e12 76 mod og gammlere har vertfall speil midt på døra.. har sett noen face lift med speil midt på døra også men tror ganste sikkert 77 og nyere har speilene på den plassen du har. bilen din er en facelift og er ganske sikkert en 77 mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hjelen Skrevet Mai 30, 2011 Share Skrevet Mai 30, 2011 Regner med det er byttet dører på denne. Facelift kom 09/1976, men speilene ble flyttet frem på modellene f.o.m 09/1977. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bergeee Skrevet Mai 30, 2011 Share Skrevet Mai 30, 2011 den jeg har stående er e 1977 mod og den har spila mitt på? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hjelen Skrevet Mai 30, 2011 Share Skrevet Mai 30, 2011 den jeg har stående er e 1977 mod og den har spila mitt på? da er den sikkert produsert før september 1977 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå