killarinc Skrevet Mai 8, 2011 Skrevet Mai 8, 2011 Høres ut som feil på sylinder/pinne som det er luft i, men du hadde jo lufta. Men det jeg lurer på da er hvorfor du har lufta? Skal jo ikke være nødvendig da du bare tar av utløser
OOTT Skrevet Mai 10, 2011 Forfatter Skrevet Mai 10, 2011 kløtsjen passet helt top den, er jo en 528 så svinghjule sia er til 240 kløtsj og det var 240 kløtsj jeg bestilte probleme var skjølstrammeren som hadde strammet seg pga jeg tok ut "stjerna" som den kommer med for å holde den på plass sånn at jeg kunne sentrere kløtsjen, bare skrudde kløtsjen på bilen igjen satt i "stjerna" tok av kløtsjen, tro tilbake det plast deksele som blir skudd av de 3 små fjørene og holdt de helt til jeg hadde skrudd kløtsjen på bilen igjen og fjernet stjerna, og woala kløtsjen funka helt topp. syns det er merkelig at ingen her kom med tips om å ikke fjerne den før kløtsjen sat på bilen? hehe
Rogeren Skrevet Mai 10, 2011 Skrevet Mai 10, 2011 det er en sac-clutch, som du strengt tatt må ha spes.verktøy for å montere rett. Var det en slik som sto på?
///Naitsirk Skrevet Mai 10, 2011 Skrevet Mai 10, 2011 Kjøpte du ikke ny trykkplate ? Da trenger du ikke det verktøyet og prosedyren for å montere er som vanlig clutch. Hvis man bare bytter lamell må man resette trykkplaten og man må ha det verktøyet.
OOTT Skrevet Mai 12, 2011 Forfatter Skrevet Mai 12, 2011 det er en sac-clutch, som du strengt tatt må ha spes.verktøy for å montere rett.Var det en slik som sto på? sto en sac 520 clutch på den fra før, men var ikke noe problem når jeg fikk et anna sentreringsverktøy Kjøpte du ikke ny trykkplate ? Da trenger du ikke det verktøyet og prosedyren for å montere er som vanlig clutch. Hvis man bare bytter lamell må man resette trykkplaten og man må ha det verktøyet. var et clutchkit med lamel, trykkplate og utløser lager, probleme var det at når jeg fjerna den herre stjerna som holder clutchen "fri" for å sentrere den så stramma skjølstrammeren seg, måtte ha den på og vri gummi plata inni der, skru den på og fjerne stjerna før den satt seg sånn som den skulle
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå