killarinc Skrevet Mai 4, 2011 Skrevet Mai 4, 2011 Noen som veit hvorfor? kommer bakfra. Noen som også synes det er noe nesten hver eneste uke med e39? Er på en måte alltid noe som må ordnes på
Kenni Skrevet Mai 4, 2011 Skrevet Mai 4, 2011 Nok en fornøyd BMW eier. Har du sjekket knirkeforingene? Så på knirkeforing, så er det mye info.
m-alpin Skrevet Mai 4, 2011 Skrevet Mai 4, 2011 Godt ikke det bare er meg som føler det sånn. Får hodeverk av bilen min jeg
killarinc Skrevet Mai 5, 2011 Forfatter Skrevet Mai 5, 2011 Gode biler, men fy og lei jeg er av og skru Virker som det dukker opp noe hele tiden og man blir jo aldri helt ferdig :S
Stonescream Skrevet Mai 5, 2011 Skrevet Mai 5, 2011 hysj, skal kanskje kjøpe e39 og vil bare høre fryd og glede altså!
2000Touring Skrevet Mai 5, 2011 Skrevet Mai 5, 2011 Gode biler, men fy og lei jeg er av og skru Virker som det dukker opp noe hele tiden og man blir jo aldri helt ferdig :S Har du kjøpt deg en spell ny e39 du eller? Siden du forventer å ikke måtte skru på den...
killarinc Skrevet Mai 5, 2011 Forfatter Skrevet Mai 5, 2011 Nei men har da hatt biler med mindre problemer greit og skru litt men ikke hver uke
2000Touring Skrevet Mai 5, 2011 Skrevet Mai 5, 2011 Joa, enig der. Men E39 er ikke noe ny bil lenger, så man må jo belage seg på å skru til man har rimelig god kontroll på tilstanden på bilen. Først da kan man forvente at man ikke må skru hver uke... Men som du sier, det finnes biler med mindre problemer. Om man ville tenke seg å skru lite er kanskje en japansk bil å foretrekke.
killarinc Skrevet Mai 5, 2011 Forfatter Skrevet Mai 5, 2011 Skal aldri ha noe annet en bmw igjen hatt 4-5 stk + audi,vw,subaru, men de kunne ikke måle seg for og si det sånn Audien var det ikke noe skruing men den var også ny
2000Touring Skrevet Mai 5, 2011 Skrevet Mai 5, 2011 Helt enig med deg der Kommer nok aldri til å kjøpe meg noe annet bilmerke. Og med det valget tatt tåler jeg å skru litt...
2000Touring Skrevet Mai 5, 2011 Skrevet Mai 5, 2011 Tilbake til topic, og som før nevnt, så tror jeg også at det er knirkeforingen din som knirker. Vanlig feil på E39. Nr 2 på bildet:
bjalle Skrevet Mai 6, 2011 Skrevet Mai 6, 2011 Kjøper man e39 blir det jo en hobby å holde den vedlike,men har aldri hatt problemer med mye skruing,har min tredje e39 nå på 8 år.
///Naitsirk Skrevet Mai 6, 2011 Skrevet Mai 6, 2011 Jeg er heller ikke plaget med unormale feil på mine e39'er. Foringer, sensorer, lagre etc ...slitedeler må man regne med. Har man e39 med store hjul og senk også, så kan man omtrent belage seg på å bytte disse kuleleddene vært år..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå