Gå til innhold

Bmw e39 touring har begynt og knirke og alltid noe hver uke

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som veit hvorfor? kommer bakfra. Noen som også synes det er noe nesten hver eneste uke med e39? Er på en måte alltid noe som må ordnes på

Skrevet

Gode biler, men fy og lei jeg er av og skru :P Virker som det dukker opp noe hele tiden og man blir jo aldri helt ferdig :S

Skrevet
Gode biler, men fy og lei jeg er av og skru :P Virker som det dukker opp noe hele tiden og man blir jo aldri helt ferdig :S

Har du kjøpt deg en spell ny e39 du eller? Siden du forventer å ikke måtte skru på den...

Skrevet

Joa, enig der. Men E39 er ikke noe ny bil lenger, så man må jo belage seg på å skru til man har rimelig god kontroll på tilstanden på bilen. Først da kan man forvente at man ikke må skru hver uke...

Men som du sier, det finnes biler med mindre problemer. Om man ville tenke seg å skru lite er kanskje en japansk bil å foretrekke.

Skrevet

Skal aldri ha noe annet en bmw igjen :P hatt 4-5 stk + audi,vw,subaru, men de kunne ikke måle seg for og si det sånn :P Audien var det ikke noe skruing men den var også ny

Skrevet

Jeg er heller ikke plaget med unormale feil på mine e39'er. Foringer, sensorer, lagre etc ...slitedeler må man regne med. Har man e39 med store hjul og senk også, så kan man omtrent belage seg på å bytte disse kuleleddene vært år..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...