Lariss Skrevet Mai 5, 2011 Skrevet Mai 5, 2011 Monterer denne motoren i min E34 525 nå. Er det noen her som veit hvordan luftpumpa til forvarming av eksosen er montert? Ser ikke tilkobling for denne ,men har hørt folk blenner den.Stemmer det?
SweetBMW Skrevet Mai 5, 2011 Skrevet Mai 5, 2011 Kan blende denne ja. er ikke alle motorer som kommer med den heller. På min M54 motor var det blendet for denne Seconday Air Pump som den heter. Mens på innsuget som kom fra en donormotor var det vakumslange til denne pumpa. Så jeg har bare blenda alt
SweetBMW Skrevet Mai 5, 2011 Skrevet Mai 5, 2011 No problem. (Om du ikke var sarkastisk da? ) Har ikke fått noe check engine lght eller noe heller så antar at det skal gå bra selv på din S38
GeirAndre Skrevet Mai 5, 2011 Skrevet Mai 5, 2011 sveis igjen hullene i eksosen og kast pumpa i skauen.. funker mye bedre
SweetBMW Skrevet Mai 6, 2011 Skrevet Mai 6, 2011 sveis igjen hullene i eksosen og kast pumpa i skauen.. funker mye bedre Bimmers.no skulle hatt en "liker" knapp på innlegga. Eneste negative jeg kunne komme på (som aldri er blitt bekrefta) er BMW mekanikeren på Gardermoen som sa til meg at "å joo SAP måtte man ha ellers gikk man ikke gjennom EU kontroll mtp avgassen. Fordi verdiene kom til å gå gjennom taket". Når jeg da spurte om ikke SAP kun var aktiv under oppstarts syklus av motor for oppvarming av katalysatorene, og at EU avgass test ble gjort på varm motor, er da ikke denne pumpa urelevant for EU test?.. Da gikk han.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå