Ivanrogov Skrevet Mai 5, 2011 Share Skrevet Mai 5, 2011 I morges så hørte jeg en lyd som om en fotball ble kastet inn i siden på bilen, syntes det var veldig rart i et folketomt kryss klokken 08.00, regnet bare med at det var noe i bagasjerommet som lagde den lyden. Når jeg kom fra jobb 8timer etter, så ser jeg at jeg har fått en bulk på venstre side, bak førerdøra! 10x10cm, ingen riper eller skader, bare bøyd blekk i en svak helning innover. Kan bilen ha bulket seg selv? Eller er dette et utrolig sammentreff? Lite sansynlig at jeg har blitt bulket også, da bilen bare sto hjemme hos meg. Men igjen, jeg håper nesten den er bulket av noe, ellers er vel bilen min rammeskeiv?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick B Skrevet Mai 5, 2011 Share Skrevet Mai 5, 2011 Ikke truffet en hump eller noe da? Kalles vel for en "sjokkbulk" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivanrogov Skrevet Mai 5, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 5, 2011 Kjørte over en fartsdump i meget lav fart.. var også kaldt i natt, tydeligvis en dårlig komo? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kobar Skrevet Mai 5, 2011 Share Skrevet Mai 5, 2011 ehhhmmm... håper da virkelg ikke at den har kommet der av seg selv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom K Skrevet Mai 5, 2011 Share Skrevet Mai 5, 2011 Kan ha vært en bulk som har vært rettet tidligere og at skjermen har mista litt spenst i plåten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ullsokken Skrevet Mai 5, 2011 Share Skrevet Mai 5, 2011 Jeg har hørt om mennesker som skader seg selv.. men biler? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Myrvangen Skrevet Mai 5, 2011 Share Skrevet Mai 5, 2011 Haha, Emo 3-er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sheamus Skrevet Mai 5, 2011 Share Skrevet Mai 5, 2011 Prøve slik den fungere på bilen min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivanrogov Skrevet Mai 5, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 5, 2011 Hva er det han sprayer? Is-spray? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sheamus Skrevet Mai 5, 2011 Share Skrevet Mai 5, 2011 CO2 er flytende. den finnes i tanken i form når den lanseres den er utgitt i gass form, fordi den har plass i kan for å bli omdannet til gassform. det er ingen stigerør i kan som det ville være i en vanlig sprayboks fordi det er ikke ment å sprøyte flytende CO2 det er bare ment å spay den utvidede gass form av CO2. Ved å holde kan opp-ned i flytende form av CO2 frigjøres. Noe med kald å gjøre, gass. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivanrogov Skrevet Mai 5, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 5, 2011 okei.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BlueM Skrevet Mai 5, 2011 Share Skrevet Mai 5, 2011 Wow... Den videoen der var jo helt fantastisk. Må kjøpe meg en flaske med trykkluft og prøve på en tilsvarende bulk. Takk for tipset Sheamus. Har du forresten forsøkt dette selv? Eller vet du om noen som har prøvd? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Mai 5, 2011 Share Skrevet Mai 5, 2011 Imponerende. Har brukt slike bokser med trykkluft i forskjellige nedkjølingsprosjekter selv, men aldri for å rette bulker. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tronstad Skrevet Mai 6, 2011 Share Skrevet Mai 6, 2011 kan jeg bruke vanlig is spray til dette ? har en liten bulk jeg kunne tenkt meg og rettet ! men er ikke gira på og spraye is spray på bilen om jeg ikke vet om det ikke skader lakk etc ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivanrogov Skrevet Mai 6, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 6, 2011 Hvor får jeg kjøpt en slik boks? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå