Gå til innhold

Bilen bulka seg selv?

Share

Anbefalte innlegg

I morges så hørte jeg en lyd som om en fotball ble kastet inn i siden på bilen, syntes det var veldig rart i et folketomt kryss klokken 08.00, regnet bare med at det var noe i bagasjerommet som lagde den lyden.

Når jeg kom fra jobb 8timer etter, så ser jeg at jeg har fått en bulk på venstre side, bak førerdøra!

10x10cm, ingen riper eller skader, bare bøyd blekk i en svak helning innover.

Kan bilen ha bulket seg selv? Eller er dette et utrolig sammentreff? Lite sansynlig at jeg har blitt bulket også, da bilen bare sto hjemme hos meg. Men igjen, jeg håper nesten den er bulket av noe, ellers er vel bilen min rammeskeiv?? :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 30
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

CO2 er flytende. den finnes i tanken i form når den lanseres den er utgitt i gass form, fordi den har plass i kan for å bli omdannet til gassform. det er ingen stigerør i kan som det ville være i en vanlig sprayboks fordi det er ikke ment å sprøyte flytende CO2 det er bare ment å spay den utvidede gass form av CO2. Ved å holde kan opp-ned i flytende form av CO2 frigjøres. Noe med kald å gjøre, gass.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow... Den videoen der var jo helt fantastisk. Må kjøpe meg en flaske med trykkluft og prøve på en tilsvarende bulk. Takk for tipset Sheamus. Har du forresten forsøkt dette selv? Eller vet du om noen som har prøvd?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...