pål Skrevet Mai 5, 2011 Skrevet Mai 5, 2011 Noen som har noe triks? Går det ann å ta ut den midtre delen av ryggen, bak baksetet å skru ut selve låse, med en superlang forlenger ? Får ikke bestilt ny nøkkel til denne låsen, og har ikke lyst til å borre den.
nimitz Skrevet Mai 5, 2011 Skrevet Mai 5, 2011 Det svaret er det vel nesten du som må gi...etter at du har prøvd
pål Skrevet Mai 5, 2011 Forfatter Skrevet Mai 5, 2011 Er jeg den første altså? Makan det er jo ganske flaut
pål Skrevet Mai 9, 2011 Forfatter Skrevet Mai 9, 2011 Problem løst, er et hull midt på "seteryggen" nede, bak setet og trekket. Der er det plass å kommet til med skralle og forlenger. Trenger en del forlengere for å nå fram, men dette er en grei måte å gjøre det på. 2stk 10 mm skruer så er det bare å åpne luka. I bagasje rommet lå nøkkelen også
ehrnst Skrevet Mai 9, 2011 Skrevet Mai 9, 2011 heldig du. det er nemlig ikke alle som har luke i ryggen
Tommen325 Skrevet Mai 9, 2011 Skrevet Mai 9, 2011 Gjorde det samme på min. 1 stk overdimensjonert flatjern + 1stk overdimensjonert hammer er løsninga.
pål Skrevet Mai 9, 2011 Forfatter Skrevet Mai 9, 2011 Er ikke luke på min heller dvs, den er punktet fast fra fabrikk, men under luka var det et hull på ca 30 mm, der gikk jeg gjennom med forlengeren.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå