joaronn Skrevet Mai 6, 2011 Share Skrevet Mai 6, 2011 Her er noen bilder av bilen min:) planer om: Mtech2 fanger ACS takvinge. Finner ikke tilsalgs i norge, noen som vet? tone ruter helt fram xenon i nær, fjern og spredere lyktesenkere? Ting som er gjort: justerbart senkesett. Handlet bilstein sport dempere bak, fordi hjula subba i skjemen. Ikke mye dekk igjen;/ Vet ikke hva felgene heter, men det er 9*18 215/35 foran og 10*18 225/35 bak:) Lakkert calipere gull Jeg er bare en lærling, så har ikke akkurat fått råd til så mye:/ Litt info om bilen: Kjøpte bilen litt før jul. Da stod km telleren på 179 000. Nå runder jeg av 200 snart:( Synd for både bilen, og med tanke på forsikringa her i norge -.- sportseter og sport ratt, klima, el vinduer x2, manuell, xenon i nærlys, asc og kjørecomputer som man kan se forbruket og bare nyte kjøreturen uten å bli kvalm Ris og ros? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AVT Skrevet Mai 6, 2011 Share Skrevet Mai 6, 2011 Veldig fint senket ihvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joaronn Skrevet Mai 6, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 6, 2011 Veldig fint senket ihvertfall Takk takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet Mai 6, 2011 Share Skrevet Mai 6, 2011 fin den;) sett den i storgata Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet Mai 6, 2011 Share Skrevet Mai 6, 2011 Pen og lav denne Kan det være den jeg så på valle hovin? Isåfall så var det ganske tydelig at du subber, hele ytterkanten på dekket var skrelt av oppi hjulbuen Hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Mai 6, 2011 Share Skrevet Mai 6, 2011 Trenger bare M-tech kit og en grundig polering denne her (og chip om du ikke har) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joaronn Skrevet Mai 6, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 6, 2011 fin den;) sett den i storgata Takk:) Åssen bil har du møtt meg med? Pen og lav denne Kan det være den jeg så på valle hovin? Isåfall så var det ganske tydelig at du subber, hele ytterkanten på dekket var skrelt av oppi hjulbuen Hehe Takk:) Ja, det var den. hehe, glemte å plukke vekk gummien fra hjulbuene Trenger bare M-tech kit og en grundig polering denne her (og chip om du ikke har) Jeg er litt redd for at jeg kommer til å subbe den i stykker.. Den bygger jo litt lenger ned og utover enn orginal fangeren.. :s Har ikke chippet den nei. hadde vært noe det! Diesel bil som er tingen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet Mai 6, 2011 Share Skrevet Mai 6, 2011 IKKE noe jalla m-plast på den! er perfekt som den er;) (hvit w123 stasjonsvogn) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joaronn Skrevet Mai 6, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 6, 2011 IKKE noe jalla m-plast på den! er perfekt som den er;)(hvit w123 stasjonsvogn) Er enig med deg der egentlig:) Syns den er fin den fangeren som står på. litt synd at sprederne er avlange, og ligger litt høyt oppe.. Åja, stemmer det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joaronn Skrevet Mai 6, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 6, 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Mai 6, 2011 Share Skrevet Mai 6, 2011 Ah, denne likte jeg!!! Enig med diesel-doningen her, om å droppe M-tech. Da skiller du deg litt ut med felger og skikkelig senk i stedet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joaronn Skrevet Mai 6, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 6, 2011 Ah, denne likte jeg!!! Enig med diesel-doningen her, om å droppe M-tech. Da skiller du deg litt ut med felger og skikkelig senk i stedet LIKER!! hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Mai 6, 2011 Share Skrevet Mai 6, 2011 Lite tips til å komme unna dekkrassering bak er bumpstops. Regner med at siden bilen er senket såpass så er du ute etter utseende/stuk, og ikke all verden med kjørecomfort. Da kan du få kjøp(bl.a på biltema) evt lage deg gummiputer som du trer inne på sylinderen på demperene! Disse gjør da så så klart at bilen stopper ganske hardt, men den stopper før du treffer dekket med buen. Kan kanskje være en grei løsning om du vil unngå subbing med såpass senk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
in2you Skrevet Mai 6, 2011 Share Skrevet Mai 6, 2011 Ooooiii.... DER fikk eg lyst på E46 touring.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joaronn Skrevet Mai 6, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 6, 2011 Lite tips til å komme unna dekkrassering bak er bumpstops. Regner med at siden bilen er senket såpass så er du ute etter utseende/stuk, og ikke all verden med kjørecomfort. Da kan du få kjøp(bl.a på biltema) evt lage deg gummiputer som du trer inne på sylinderen på demperene! Disse gjør da så så klart at bilen stopper ganske hardt, men den stopper før du treffer dekket med buen. Kan kanskje være en grei løsning om du vil unngå subbing med såpass senk. ja, vet det:) Trudde det kom til å følge med demperne. Men det gjorde det ikke. har ikke rota meg til å få kjøpt det enda:) Også er det ikke veeldig fristende og demontere det igjen, hvis du ser på bildet? Ooooiii.... DER fikk eg lyst på E46 touring.. Hehe, bare å få handla nå! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå