Gå til innhold

Senke min E36 coupe, ,trenger litt hjelp!

can92
 Share

Anbefalte innlegg

Hei. Har kjøpt justerbart senkesett fra parts and retards (tuningart). Jeg kjører med 18x8 foran og 18x9 bak, med 225/40-18 og 235/40-18.

Har ikke så veldig mye peiling på dette, så noen som kan anbefale hvor mye jeg skal senke :) bilen er også valset 1.5 cm på hver side bak

Her er et bilde som den ser ut nå

axsz1nf79zufafrzjzxt.jpg

Personlig synes jeg at jeg kunne senket en cm foran og heve den kanskje 2 cm bak

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk for svaret :) Jeg syns den er litt for lav bak, vil helst at man kan se dekket :P men foran må nok litt lavere! Vet det er hele poenget med justerbart, men ville bare høre noen tips :) Noen som har prøvd det fra tuningart? ER det bra ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne må da være senket fra før?

Synes den er perfekt slik jeg ser den på bildet.

Skulle jeg ha tippet ut fra bildet ville jeg ha sagt at den er senket 50/30 fra før.

Tydelig bilde lyver da?

Er edru og har briller på også :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er enig der can92, perfekt senking er når hjulbua går akk over dekkene :) ellers blir det "billig" "jalla jalla" senking som jeg kaller det :P hadde haltech coilovers på min, brukte 3 timer på justering for at det skulle bli helt perfekt :)

bilde av min med 19" hjul og 235/35-19 dekk

8c8xrqidebzvvodkfwzl.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er enig der can92, perfekt senking er når hjulbua går akk over dekkene :) ellers blir det "billig" "jalla jalla" senking som jeg kaller det :P hadde haltech coilovers på min, brukte 3 timer på justering for at det skulle bli helt perfekt :)

bilde av min med 19" hjul og 235/35-19 dekk

8c8xrqidebzvvodkfwzl.jpg

hehe ! Like senken din! kanskje du kunne tatt litt lavere foran :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

E36 er veldig høy i bakkeklaring,spes bak. Så man må ha dekket godt oppi hjulbua bak om det skal bli pent ,syntes jeg.

Og litt oppi foran. 2-3 cm feks.

Ser jo skyhøyt ut om man tar dekket jevnt med skjermbua. Og poenget med senking er borte..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...