Ole Andreas Skrevet Mai 6, 2011 Share Skrevet Mai 6, 2011 BMW: e30 318I Touring År: 1993 Km: 190 000 Effekt: 113 Hk Sylindervolum: 1,8L Farge: Rød Metalick 3 år gammal Girkasse: Manuell kjøpte meg denne i begynnelsen av februar i år:) inpotert til Norge fra Tyskland i 1997. bilen er nylakert for 3 år siden i rød metalick og veldig litte rust:) Ønske liste Senkesett: Utført M3 eller m-tech styling: Bra Sterio annlegg: Utført Sportseksos: Utført Chip: noen feite felger: Utført M3 Stoler: Angel eyes front lykter: sotet ruter: M-tech1 ratt: Sort grill kom med forslag! sån så den ut når jeg kjøpte den nå ser den slik ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erlend E30 Skrevet Mai 6, 2011 Share Skrevet Mai 6, 2011 se der ja denne lå til salgs på finn.no husker jeg . Strøken bil du har fått er det M40 motor du har ? nye 17" felger, kanskje senk og M-tech 1 ratt ville blitt bra men ellers ville jeg ha beholdt den originalt hvis jeg var deg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole Andreas Skrevet Mai 6, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 6, 2011 se der ja denne lå til salgs på finn.no husker jeg . Strøken bil du har fått er det M40 motor du har ? nye 17" felger, kanskje senk og M-tech 1 ratt ville blitt bra men ellers ville jeg ha beholdt den originalt hvis jeg var deg ja den er ganske strøken har noe rust på dør kantene og litt sånt, men det e jo små ting:) skal vi se er ikke helt sikker på hva motoren heter... driver å ser etter felger ja, lyst på svarte 17 toms felger av et eller annet slag:) senk og M-tech ratt skal eg se på vurderer å stote vinduene også tror det kan se tøft ut den lå til salgs på finn tideligere i går ja:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erlend E30 Skrevet Mai 6, 2011 Share Skrevet Mai 6, 2011 GS Blackline 17" felger er svarte og tøffe Har det selv disse felger og samme farge som din brilliantrod på min bil det me tikking er normalt på disse M40 motorer er ikke farlig. når den er kald så tikker den men etterhvert når den blir varm forsvinner tikkingen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole Andreas Skrevet Mai 6, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 6, 2011 GS Blackline 17" felger er svarte og tøffe Har det selv disse felger og samme farge som din brilliantrod på min bil det me tikking er normalt på disse M40 motorer er ikke farlig. når den er kald så tikker den men etterhvert når den blir varm forsvinner tikkingen. skal sjekke ut GS Blackline å ja så det e normalt det med tikking ja, det e jo betrygende å høre:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole Andreas Skrevet Mai 22, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 22, 2011 Var oppe på GS her den enne dagen skulle egentlig ha GS Black line felger men det var de tom for men eg fikk bestilt meg en sports eksos! så fikk eg tatt en video også ble rimelig fornøyd med lyden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sid Skrevet Juni 16, 2011 Share Skrevet Juni 16, 2011 såg deg med lagunen i dag fin bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole Andreas Skrevet Juni 20, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 20, 2011 såg deg med lagunen i dag fin bil å ja hehe kan stemme det:) takker;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole Andreas Skrevet Juni 26, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 26, 2011 har da kjøpt meg noen nye dekk og felger til sommeren eldelig etter mye titting og mailing fram og tilbake med forskjelige selgere fikk eg tak i et sett med felger som eg ville ha, ble noen sharif felger... ikke akurat det aller beste men ser bra ut bilder kommer når eg får tid til å knipse de:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole Andreas Skrevet Juli 11, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 11, 2011 ai no har eg et problem her med at felgene tar borti brense klossene mine:/ noen som vet om dette kan løses med en spacer eller må eg selge og kjøpe nye? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole Andreas Skrevet August 18, 2011 Forfatter Share Skrevet August 18, 2011 har hatt litte tid til å bruke pc i det siste bare kjørt bil helle ferien, men her e bilde av bilen med felger på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet August 18, 2011 Share Skrevet August 18, 2011 Fin bil! Går du på slåtthaug? Mener jeg så bilen din idag.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole Andreas Skrevet August 18, 2011 Forfatter Share Skrevet August 18, 2011 Fin bil! Går du på slåtthaug? Mener jeg så bilen din idag.. det stemmer:) går på kjøretøy der;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole Andreas Skrevet August 19, 2011 Forfatter Share Skrevet August 19, 2011 i dag klarte eg å rive av tankrøret !!!! var ikkje en god følelse å stå med bensin pumpen i den enne hånden og den bitten i den andre hånden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole Andreas Skrevet August 25, 2011 Forfatter Share Skrevet August 25, 2011 litt endring i plannene nå er en jeg kjenner som vil hjelpe meg med å få den i tip topp stand no så det blir bra å få den på veien igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå