Gå til innhold

Nytt anlegg i e30

Anbefalte innlegg

har jo en fra før av så må bli samme om jeg skal ha 2:)

er ikke så rå på hva man kan hive i før ting må virkelig taes tak i.

Men har lest litt om dynamo o.l. vil min originale holde eller bør denne også byttes?

Vil denne forsterkeren fint klare 2stk 15"? eller vil det bare være "såvidt" ?

er også noen gamle 6x9 hull i hatthylla som jeg tenkte jeg bare skulle gjøre litt penere og la de være åpne for å få lyden bedre inn i bilen, er dette en god ide? hvertfall lettvint for meg:)

oppretter også en tråd på bilstereo forumet for de som er der:) litt fler bilstereointeresserte der også:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men har lest litt om dynamo o.l. vil min originale holde eller bør denne også byttes?

er også noen gamle 6x9 hull i hatthylla som jeg tenkte jeg bare skulle gjøre litt penere og la de være åpne for å få lyden bedre inn i bilen, er dette en god ide? hvertfall lettvint for meg:)

oppretter også en tråd på bilstereo forumet for de som er der:) litt fler bilstereointeresserte der også:D

hadde du tenkt å bøye bilen med dobbel 15" dua ? :P

kjør med en som forsterkeren mest sannsynlig drar mer enn bra nok, så går den dypere og forsterkeren klarer å kontrollere bassern. De høla har vel ikke så veldig mye å si, jeg har ingen høl i hattehylla mi, og jeg får pen basslyd så det holder :)

dessuten bør du kjøre elementet mot seteryggen for best lyd..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

hadde du tenkt å bøye bilen med dobbel 15" dua ? :P

kjør med en som forsterkeren mest sannsynlig drar mer enn bra nok, så går den dypere og forsterkeren klarer å kontrollere bassern. De høla har vel ikke så veldig mye å si, jeg har ingen høl i hattehylla mi, og jeg får pen basslyd så det holder :)

dessuten bør du kjøre elementet mot seteryggen for best lyd..

Skal prøve å bøye litt hvertfall, har mål på 145db:)

Fikk en tilfeldig kasse i dag bare for å ha noe å prøve litt med, venter på den ordentlige kassen fortsatt:)

121 db i leiligheten med 50watts reciever:)

Noen pics!

Er bare med ene elementet, andre ligger på posten:)

2wstnmp9d7512tjm97by.jpg

9lta759sglwzovc3vtrd.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...