Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• 3 months later...
  • Svar 33
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Ja skjer det noe her da.

Any news...

Sjedd litt...
Sist eg såg hadde han hode nedi 50kvm med kabelsalat, men tror det nærmer seg bytte til cab =)
Kabelsalaten ble jeg forsåvidt ferdig med... fikk koble opp alle sensorer, målere osv... Kan du sende meg filmene du tok på gmail til meg forresten? :wink:
:shock::uh: Sykt!

Hva er statusen på prosjektet?

Prosjektet ble desverre noe skrotet da jeg fikk prøve bilen i 5 dager...

Jeg oppdaget at under last så ble det blårøyk fra både eksos og hjulbuer :roll:

Har plukket hele motoren i småbiter, og holder på å montere nye pakninger og tetninger, men dette tar tid. Mesteparten av tiden går i jobb og forberedelse til ei lita som kommer i november 8):D

Bilen slapp helt til 3. giret ved "bare" å gi gass... Å anngående hjulstillingen så ble det ALT for MYE "bump-steer" så haer må det evnt en ny bunnpanne eller tørrsump til...

Men e36 ble desverre skrotet på grunn av diverse ting :? Så de langsiktige planene mine er faktisk E34 IX med v12 og BEHOLDE 4x4 :twisted:

Planen er:

Ny innmat i fordelingskassen, nye foraksler takket være en kamerat på Aarbakke og finne utav hvor mye den girkassa tåler :P

Skrevet
Så de langsiktige planene mine er faktisk E34 IX med v12 og BEHOLDE 4x4 :twisted:

sinnsykt :uh: Rått :D

Mesteparten av tiden går i jobb og forberedelse til ei lita som kommer i november 8):D

Gratulerer :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...