JIMVP Skrevet Mai 7, 2011 Skrevet Mai 7, 2011 er et kjent problem på e34 at det blir slakke i høyreviskeren.. men hvor får jeg tak i de delene som må byttes ?? har sett på gs og koed men er ikke sikker på hvilke deler jeg må ha..
bjsyse Skrevet Mai 7, 2011 Skrevet Mai 7, 2011 Bare å stramme boltn på feste. Var hvertfall d på min.
kje Skrevet Mai 7, 2011 Skrevet Mai 7, 2011 Bare å stramme boltn på feste. Var hvertfall d på min. Hvilken bolt?
bjsyse Skrevet Mai 7, 2011 Skrevet Mai 7, 2011 bolt/mutter ved selve feste til stanga som man fester viskern på. den var tilgjengelig fra yttersiden. måtte bare lukke igjen pansert å skru til.
JIMVP Skrevet Mai 7, 2011 Forfatter Skrevet Mai 7, 2011 okei.. men her er det lenger inn hylsa er oppspist.. finner ikke den delen på noen tegninger..
JIMVP Skrevet Mai 7, 2011 Forfatter Skrevet Mai 7, 2011 fannt tegninger. men ser ikke ut som at mann får kjøpt den delen jeg trenger om jeg må kjøpe hele drittn nytt så blir det litt for mye styr. trenger jo bare en liten hylse jo
JIMVP Skrevet Mai 7, 2011 Forfatter Skrevet Mai 7, 2011 tok av viskeren i dag.. fannt ut at det sto en låsering under og vidre bak var det shims.. fikk tak i flere shims og la imellom og da var alt av slakke borte så for dere andre som iriterer dere over slik slakke, kjøp shims så blir den god som ny
kje Skrevet Mai 7, 2011 Skrevet Mai 7, 2011 Shims? Har du bilde og en enklere forklaring Har litt slakke på min også...
JIMVP Skrevet Mai 8, 2011 Forfatter Skrevet Mai 8, 2011 Shims? Har du bilde og en enklere forklaring Har litt slakke på min også... ja det kan jeg fikse kan ta det sundt igjenn i kvell. så kan jeg ta bilder
kje Skrevet Mai 8, 2011 Skrevet Mai 8, 2011 Ikke styr med det Men om du kunne forklart ut fra etk-bilde hadde det vært topp
JIMVP Skrevet Mai 8, 2011 Forfatter Skrevet Mai 8, 2011 ikke noe styr det ser her at jeg har formet en streng til skive.. bare midlertidig til jeg får tak i noen skiver som passer.. låseringen gikk i stykker og, så jeg måtte lage en selv får dra og få tak i nye skiver/shims og låsering i morgen
kje Skrevet Mai 8, 2011 Skrevet Mai 8, 2011 Bare et par ekstra skiver så var slakken bort med andre ord? Det høres jo fantastisk ut. Viskeren går greit klar av panseret nå? Takker
JIMVP Skrevet Mai 8, 2011 Forfatter Skrevet Mai 8, 2011 Bare et par ekstra skiver så var slakken bort med andre ord? Det høres jo fantastisk ut. Viskeren går greit klar av panseret nå? Takker jepp pressa masse grease neddi før jeg klaska det ihop så ble det krutings
JIMVP Skrevet Juli 15, 2012 Forfatter Skrevet Juli 15, 2012 Bare et par ekstra skiver så var slakken bort med andre ord? Det høres jo fantastisk ut. Viskeren går greit klar av panseret nå? Takker jepp pressa masse grease neddi før jeg klaska det ihop så ble det krutings meeen. siden jeg la på ekstra med skiver så kom viskern lenger opp og problemet var der enda med krash med luka. hadde en volvo 460 stående her den gangen så jeg tok bare hele viskerarmen fra den og satte på bmwen. den var mye spinklere slik at alt ble bare vellstand litt slakke enda men den er langt fra å ta borti luka
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå