Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

er et kjent problem på e34 at det blir slakke i høyreviskeren.. men hvor får jeg tak i de delene som må byttes ?? har sett på gs og koed men er ikke sikker på hvilke deler jeg må ha..

Skrevet
Bare å stramme boltn på feste. Var hvertfall d på min.

Hvilken bolt?

Skrevet

bolt/mutter ved selve feste til stanga som man fester viskern på. den var tilgjengelig fra yttersiden. måtte bare lukke igjen pansert å skru til.

Skrevet

okei.. men her er det lenger inn hylsa er oppspist.. finner ikke den delen på noen tegninger..

Skrevet

fannt tegninger. men ser ikke ut som at mann får kjøpt den delen jeg trenger :roll: om jeg må kjøpe hele drittn nytt så blir det litt for mye styr. trenger jo bare en liten hylse jo :shock:

jdb8cwruybvxn0lyv5rc.gif

Skrevet

tok av viskeren i dag.. fannt ut at det sto en låsering under :) og vidre bak var det shims.. fikk tak i flere shims og la imellom og da var alt av slakke borte :P så for dere andre som iriterer dere over slik slakke, kjøp shims så blir den god som ny :wink:

Skrevet

Shims? Har du bilde og en enklere forklaring :P Har litt slakke på min også...

Skrevet
Shims? Har du bilde og en enklere forklaring :P Har litt slakke på min også...

ja det kan jeg fikse :) kan ta det sundt igjenn i kvell. så kan jeg ta bilder :)

Skrevet

Ikke styr med det :) Men om du kunne forklart ut fra etk-bilde hadde det vært topp :D

Skrevet

wm1ac6o2xczzx022mnh2.jpg

ikke noe styr det :) ser her at jeg har formet en streng til skive.. bare midlertidig til jeg får tak i noen skiver som passer.. låseringen gikk i stykker og, så jeg måtte lage en selv :) får dra og få tak i nye skiver/shims og låsering i morgen :)

Skrevet

Bare et par ekstra skiver så var slakken bort med andre ord? Det høres jo fantastisk ut. Viskeren går greit klar av panseret nå? Takker :)

Skrevet
Bare et par ekstra skiver så var slakken bort med andre ord? Det høres jo fantastisk ut. Viskeren går greit klar av panseret nå? Takker :)

jepp :) pressa masse grease neddi før jeg klaska det ihop så ble det krutings :wink:

• 1 year later...
Skrevet

jepp :) pressa masse grease neddi før jeg klaska det ihop så ble det krutings :wink:

meeen. siden jeg la på ekstra med skiver så kom viskern lenger opp og problemet var der enda med krash med luka. hadde en volvo 460 stående her den gangen så jeg tok bare hele viskerarmen fra den og satte på bmwen. den var mye spinklere slik at alt ble bare vellstand :D litt slakke enda men den er langt fra å ta borti luka :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...