stianly Skrevet Mai 7, 2011 Skrevet Mai 7, 2011 Lurer på om den metoden med å ta en binders mellom pin 7 og 19 er farlig på noen måter?
dnb_91 Skrevet Mai 7, 2011 Skrevet Mai 7, 2011 bruk en ledning med en liten motstand på mellom pinne 7 og gods:)
stianly Skrevet Mai 7, 2011 Forfatter Skrevet Mai 7, 2011 Funket på den måten jeg sa:) spørsmålet er om det er farlig. Har ikke opplevd problem hittil men kan være jeg var "heldig"
Rakvaag Racing Skrevet Mai 7, 2011 Skrevet Mai 7, 2011 Er ikkje farlig så lenge du ikkje holder den der forlenge, er vel akkurat det som skjer når du bruker en service indicator resetter og, bare at der brytes kretsen når lysene tennes i dashbordet igjen. Va vel sagt max 10sek mener jeg og huske, da kunne d bli noe krøll med indikatorene.
stianly Skrevet Mai 7, 2011 Forfatter Skrevet Mai 7, 2011 Okei slapp etter 4 sek så.. Har bare hørt litt skrekkhistorier om ødelagt styringsenhet
Rakvaag Racing Skrevet Mai 8, 2011 Skrevet Mai 8, 2011 OK. Nei dette har jeg aldri hørt om, har til og med hørt om folk som har omtrent mosa hele diagnosekontakten uten at det har skjedd noe
hao Skrevet Mai 8, 2011 Skrevet Mai 8, 2011 I så fall at noe skulle kunne skje må det være at du tar feil stikk. Eks kortslutter feil stikk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå