Dirty Skrevet Mai 7, 2011 Share Skrevet Mai 7, 2011 Hei har noen M double spoke felger 17" er 8.5 breie framme og bak 225 40 17 Kan ikke levers før neste helg 91623409 Kim Andre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m-alpin Skrevet Mai 7, 2011 Share Skrevet Mai 7, 2011 Har du kjøpt den bilen kim? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Mai 7, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 7, 2011 Har du kjøpt den bilen kim? Ja handla den idag. måtte ha nytt m3 prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m-alpin Skrevet Mai 7, 2011 Share Skrevet Mai 7, 2011 Du handler ja.. jeg vil ha motoren i den gule da. Avtagbart hengerfeste på den også? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Mai 7, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 7, 2011 handla e36 igjen ? Kunne nesten se sånn ut, vet rett å slett ikke, bilen står i bergen enda, kammerat hentet den for meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SondreLM Skrevet Mai 8, 2011 Share Skrevet Mai 8, 2011 Handla bil fra Os? Hehe Sett den noen ganger før, ja! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m-alpin Skrevet Mai 8, 2011 Share Skrevet Mai 8, 2011 handla e36 igjen ?Kunne nesten se sånn ut, vet rett å slett ikke, bilen står i bergen enda, kammerat hentet den for meg Ser kanskje sånn ut ja,men litt trist å se e30`en forsvinne for en e36. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Mai 8, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 8, 2011 handla e36 igjen ?Kunne nesten se sånn ut, vet rett å slett ikke, bilen står i bergen enda, kammerat hentet den for meg Ser kanskje sånn ut ja,men litt trist å se e30`en forsvinne for en e36. hehe ja, vet ikke helt hva det er med e36, men digger de bilene hehe kan nok stemme den kom fra OS ja, kammerat som hentet den for meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m-alpin Skrevet Mai 8, 2011 Share Skrevet Mai 8, 2011 Pris på felgene da? er replica av noe slag? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Mai 8, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 8, 2011 Pris på felgene da?er replica av noe slag? Vet ikke om det er replica, kan være det er 4 stk bakfelger også vet ikke helt pris, skal få bilder av alle felgene senere idag, litt lettere å se da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m-alpin Skrevet Mai 8, 2011 Share Skrevet Mai 8, 2011 Like de ørjan hadde på e30 m3`en før. er ikke mellomrom mellom ekene,men tøffe synes jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug Skrevet Mai 29, 2011 Share Skrevet Mai 29, 2011 Replica? Pris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_Niclas_ Skrevet Juni 1, 2011 Share Skrevet Juni 1, 2011 Disse er laget av hölzel i Tyskland så er replica ja. Har samme felgene selv et35 men er vel 8" brede mener jeg å huske?! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug Skrevet Juni 1, 2011 Share Skrevet Juni 1, 2011 De ser jo ganske bra ut på cab'n din mener jeg å huske Trenger sårt noen felger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thoomasi Skrevet Juli 7, 2011 Share Skrevet Juli 7, 2011 Solgt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå