Joakim e30 Skrevet Mai 8, 2011 Share Skrevet Mai 8, 2011 m30b35 motor selges. motor har stått i en dansk importert e30. han jeg kjøpte bilen av sa at motoren gikk, men de låste girkassa i 3.gir. Og dermed blei bilen delebil. Motoren var ikke i stand til og startes når jeg overtok den på grunn av de hadde kobla fra el-nettet. Motoren leveres med el-nett og hjerne. Er åpen for BUD på motoren men ikke skambud. Men veit den er ikke gullbelagt men mener at jeg har sett disse motorene gå for rundt 5000kr? PS: Motoren selges kun komplett. Selger ikke noe utenom. Har også masse andre deler: - 325 bakstilling (solgt) - Åpen diff (bud over 500kr) - alle side ruter (bud) - speil (bud) - framaksel uten servo (denne blir ikke plukket av før noen vil ha den, eller så følger den med til skroten) Spør også om hva annet dere trenger kanskje jeg har det. har en hel bil bortsett fra noe smått som er solgt og noe jeg skal bruke selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joakim e30 Skrevet Mai 13, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 13, 2011 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cato'n Skrevet Mai 14, 2011 Share Skrevet Mai 14, 2011 E det ikke en m30b34 siden den har oljekjøler? Selger du foresten bare oljekjøleren ? å filter huset? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joakim e30 Skrevet Mai 15, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 15, 2011 nei sorry, selges komplett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joakim e30 Skrevet Mai 18, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 18, 2011 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joakim e30 Skrevet Mai 22, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 22, 2011 opp!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joakim e30 Skrevet Mai 24, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 24, 2011 Bud på motoren er gitt. 3000kr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå