Mpowerman Skrevet Mai 11, 2011 Skrevet Mai 11, 2011 Er mye lettere å selge noe her inne med en fast pris. Har prøvd å selge til høyeste bud flere ganger, men får stort sett bare useriøse tullbud. Sett en pris på 15-20.000,- så blir du kvitt denne motoren på ett blunk
jsr-Racing Skrevet Mai 11, 2011 Forfatter Skrevet Mai 11, 2011 Er mye lettere å selge noe her inne med en fast pris. Har prøvd å selge til høyeste bud flere ganger, men får stort sett bare useriøse tullbud. Sett en pris på 15-20.000,- så blir du kvitt denne motoren på ett blunk hehe takker merker dette her=) setter prisen til 18.000 kr da ..
bergeee Skrevet Mai 12, 2011 Skrevet Mai 12, 2011 følger kun lednigsnett,hjerne og nøkkel med? ikke radiator, clutch, mellom aksjel, girkasse, eksos eller noe?
jsr-Racing Skrevet Mai 13, 2011 Forfatter Skrevet Mai 13, 2011 følger kun lednigsnett,hjerne og nøkkel med? ikke radiator, clutch, mellom aksjel, girkasse, eksos eller noe? jo radiator er med og clutch og eksos ikke med girkasse eller mellom aksel
bergeee Skrevet Mai 14, 2011 Skrevet Mai 14, 2011 følger kun lednigsnett,hjerne og nøkkel med? ikke radiator, clutch, mellom aksjel, girkasse, eksos eller noe? jo radiator er med og clutch og eksos ikke med girkasse eller mellom aksel drep han ikke, vent til jeg kommer drep han, ikke vent til jeg kommer følgte clutch og eksos med eller bare radiatoren? og viss det det følger med. er du interisert i og bytte i den blastern?
jsr-Racing Skrevet Mai 14, 2011 Forfatter Skrevet Mai 14, 2011 følger kun lednigsnett,hjerne og nøkkel med? ikke radiator, clutch, mellom aksjel, girkasse, eksos eller noe? jo radiator er med og clutch og eksos ikke med girkasse eller mellom aksel drep han ikke, vent til jeg kommer drep han, ikke vent til jeg kommer følgte clutch og eksos med eller bare radiatoren? og viss det det følger med. er du interisert i og bytte i den blastern? Clutch eksos og Radiatoren er med Ja. Blastern??? Er mest ute etter cash.
bergeee Skrevet Mai 15, 2011 Skrevet Mai 15, 2011 og viss det det følger med. er du interisert i og bytte i den blastern? Clutch eksos og Radiatoren er med Ja. Blastern??? Er mest ute etter cash. sendte pm om du ville bytte i en Yamaha Blaster 2006 mod med fmf effektanlegg og helt nytt stempel:)
jsr-Racing Skrevet Mai 15, 2011 Forfatter Skrevet Mai 15, 2011 og viss det det følger med. er du interisert i og bytte i den blastern? nei dessverre
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå