Trond.S Skrevet Mai 8, 2011 Skrevet Mai 8, 2011 Hei Nå er banesesongen i gang eller rett rundt hjørnet så da er det jo på tide å handle R-dekk Jeg var for en gangs skyld tidlig ute og handla meg et sett i fjor høst. MEN over vinteren har jeg bytta bilmodell og trenger en litt annen dekkdimensjon enn før. Så derfor har jeg 4 stk ubrukte Toyo R888 i 225/45-17" som har liggi lagret i en mørk kjeller siden jeg henta dem hos forandler. Merkelappen sitter fortsatt på. Her er det bare å løpe og kjøpe Vil ha 5000kr for dem. Tlf 93409687 Trond
Trond.S Skrevet Mai 9, 2011 Forfatter Skrevet Mai 9, 2011 Hei. Holder til i nærheten av Hønefoss. Har ikke lyst til dele opp nei, vil selge samlet. Hilsen Trond
Hans Wilhelm Skrevet Mai 10, 2011 Skrevet Mai 10, 2011 Tar de. Du har PM Sent from my Desire HD using Tapatalk
Trond.S Skrevet Mai 26, 2011 Forfatter Skrevet Mai 26, 2011 Hei Nei, de forsvant temmelig fort gitt Hilsen Trond
Endre Hånde Skrevet Mai 26, 2011 Skrevet Mai 26, 2011 ikke så merkelig heller. Hadde jeg ikke hatt to bra sett liggende, så hadde jeg kjøpt de tvert jeg og.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå