morgan93 Skrevet Mai 8, 2011 Skrevet Mai 8, 2011 hallo har nå gått i inkjøp av en bmw e34 525i litt shabby men dette ska fikses:) skal lage prosjekt tråd. men den går strøm tom uansett hadde full ladet batteri kjørte fra holmestrand til lillehammer litt over 3 timer så kjørte jeg noen gode timer på lørdag så gikk den batteri tom mens vi kjørte. noen som veit hva det kan vær ? takk på forhånd: )
morgan93 Skrevet Mai 8, 2011 Forfatter Skrevet Mai 8, 2011 hallo har nå gått i inkjøp av en bmw e34 525i litt shabby men dette ska fikses:) skal lage prosjekt tråd.men den går strøm tom uansett hadde full ladet batteri kjørte fra holmestrand til lillehammer litt over 3 timer så kjørte jeg noen gode timer på lørdag så gikk den batteri tom mens vi kjørte. noen som veit hva det kan vær ? takk på forhånd: ) å nei det er ikke batteri det er byttet 2 ganger : p
Akmadden Skrevet Mai 9, 2011 Skrevet Mai 9, 2011 Skal nokk ikke se bort ifra at dynamoen din er gåen..
danny91 Skrevet Mai 9, 2011 Skrevet Mai 9, 2011 kan være børstene i dynamoen som er slitte... kompis på jobben hadde det problemet med sin E34 518. hans råd: slå litt på dynamoen med en hammer eller lignende og se om den lader da:p
Robinvanvik Skrevet Mai 9, 2011 Skrevet Mai 9, 2011 Hadde samme problemet jeg også, fant ut at bagasjeromms lyset sto på heletiden
morgan93 Skrevet Mai 9, 2011 Forfatter Skrevet Mai 9, 2011 sjekka bilen i dag etter at den hadde stått ett døgn å batteri ble ikke tappet av å bare stå så er bare når jeg bruker bilen det tappes. takker for svar skal få prøvd det : )
janerik171187 Skrevet Mai 9, 2011 Skrevet Mai 9, 2011 sjekka bilen i dag etter at den hadde stått ett døgn å batteri ble ikke tappet av å bare stå så er bare når jeg bruker bilen det tappes. takker for svar skal få prøvd det : ) lyser ladelampa når du kjører? om den ikke gjør det lyser den når tenninga er på før du starter motoren?
beyeren Skrevet Mai 9, 2011 Skrevet Mai 9, 2011 Vis den ikke tappes da den ikke er startet er det definitivt dynamoen. Er du heldig er det kun Spenningsregulator i dynamoen som er slitt, Den har dem på mekonomen men dem har den også på biltema for 120 kr, så det er en rimelig fiks
morgan93 Skrevet Mai 10, 2011 Forfatter Skrevet Mai 10, 2011 nei lade lampa lyser ikke når jeg kjører elle på tomgang. noen som veit ossen regulator jeg trenger ?
beyeren Skrevet Mai 10, 2011 Skrevet Mai 10, 2011 Du må se hvilken dynamo du har, har du bosch sin så har de en universal regulator på biltema på 120 kr, eller på mekonomen el.l. til ca 600 kr men biltema sin er like kurrant
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå