Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hallo har nå gått i inkjøp av en bmw e34 525i litt shabby men dette ska fikses:) skal lage prosjekt tråd.

men den går strøm tom uansett hadde full ladet batteri kjørte fra holmestrand til lillehammer litt over 3 timer så kjørte jeg noen gode timer på lørdag så gikk den batteri tom mens vi kjørte. noen som veit hva det kan vær ? takk på forhånd: )

Skrevet
hallo har nå gått i inkjøp av en bmw e34 525i litt shabby men dette ska fikses:) skal lage prosjekt tråd.

men den går strøm tom uansett hadde full ladet batteri kjørte fra holmestrand til lillehammer litt over 3 timer så kjørte jeg noen gode timer på lørdag så gikk den batteri tom mens vi kjørte. noen som veit hva det kan vær ? takk på forhånd: )

å nei det er ikke batteri det er byttet 2 ganger : p

Skrevet

kan være børstene i dynamoen som er slitte... kompis på jobben hadde det problemet med sin E34 518. hans råd: slå litt på dynamoen med en hammer eller lignende og se om den lader da:p

Skrevet

sjekka bilen i dag etter at den hadde stått ett døgn å batteri ble ikke tappet av å bare stå så er bare når jeg bruker bilen det tappes. takker for svar skal få prøvd det : )

Skrevet
sjekka bilen i dag etter at den hadde stått ett døgn å batteri ble ikke tappet av å bare stå så er bare når jeg bruker bilen det tappes. takker for svar skal få prøvd det : )

lyser ladelampa når du kjører?

om den ikke gjør det

lyser den når tenninga er på før du starter motoren?

Skrevet

Vis den ikke tappes da den ikke er startet er det definitivt dynamoen. Er du heldig er det kun Spenningsregulator i dynamoen som er slitt, Den har dem på mekonomen men dem har den også på biltema for 120 kr, så det er en rimelig fiks :)

Skrevet

Du må se hvilken dynamo du har, har du bosch sin så har de en universal regulator på biltema på 120 kr, eller på mekonomen el.l. til ca 600 kr men biltema sin er like kurrant :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...