estaven Skrevet Mai 9, 2011 Skrevet Mai 9, 2011 Hei, prøver og finne rimelige kamaksel til bilen min da den bør byttes. 325 i cab 87 mod. Fikk tips om koed.dk, men hva heter delene jeg trenger på dansk? ventilløftere fikk jeg beskjed om burde byttes, topppakningen må også byttes, samt regreim. Er det noe mer jeg trenger av deler da?
Stein Tore Engesbak Skrevet Mai 9, 2011 Skrevet Mai 9, 2011 du bør være obs på at toppen kan vri seg når den demonteres, så dette bør du sjekke før du monterer igjen. Når du tester dette er deg jo også greit å sjekke om det er sprekker i toppen ved en trykk test. er noe drit og gjøre samme jobben to ganger. Nå er jeg ikke helt sikker på om det er strekkbolter på denne toppen, om det er det bør du skifte disse også. Vær meget nøye med stramme prosedyren på toppen, og gjøre dette i riktig rekkefølge, slik at toppen ikke vrir seg ved montering. Du bør muligens også skifte vannpumpen når du først er av med reg reimen.
estaven Skrevet Mai 9, 2011 Forfatter Skrevet Mai 9, 2011 takk! Da er det notert! Men har du peil på hva delene heter på dansk? Iallefall dem som koster mest? Man sparer jo en liten formue på å kjøpe dem der!
Stein Tore Engesbak Skrevet Mai 9, 2011 Skrevet Mai 9, 2011 Prøv google translater, er fin oversetter det. Min dansk er meget dårlig.
Stein Tore Engesbak Skrevet Mai 9, 2011 Skrevet Mai 9, 2011 Men jeg vil anbefale deg og kjøpe pakning settet for toppen, det er flere små pakninger du vil trenge.
Stein Tore Engesbak Skrevet Mai 9, 2011 Skrevet Mai 9, 2011 du bør også vurdere reg reim stramme hjulet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå