Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 44
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Er nesten så galt at jeg har lyst til å kaste kone og barn på dør, selge F11'en og kjøpe din :lol:

Lykke til med salget! :)

Jeg holdt på å si "gjør det", men la kone og barn bli og kjøp denne til kona.. da blir a fornøyd! ;)

En helt perfekt E93! Du har gjort alt riktig..

Skrevet
Ja, tror det skal bli bra til slutt nå :) :)

Eksosanlegget fra GS passa jo desverre ikke. Måtte mye tilpassing til. Så da ble det levert tilbake. Ny eksos vil sannsynligvis bli bestilt fra http://www.insideperformance.de

Valgte du eksos fra disse gutta? , kunne du fortelle litt mere i detalj om hvordan du gjorde denne jobben da jeg vil gjøre noe tilsvarende med min. Ser de har lagt ut en anvisning som innebærer noe kutting og tilpasssing.

Valgte du diffusor fra samme gutta også?

Hilsen

Terje

Skrevet

Fikk lyst på e93 cab når jeg så denne. Alle mods er jo helt perfekt, med unntak av leppa. Den hadde jeg nok droppet. Utrolig at bbs lm design med mørkt senter kan se så skamrått ut på så utrolig mange biler :)

• 3 weeks later...
Skrevet

Eksosanlegget fra GS passa jo desverre ikke. Måtte mye tilpassing til. Så da ble det levert tilbake. Ny eksos vil sannsynligvis bli bestilt fra http://www.insideperformance.de

Valgte du eksos fra disse gutta? , kunne du fortelle litt mere i detalj om hvordan du gjorde denne jobben da jeg vil gjøre noe tilsvarende med min. Ser de har lagt ut en anvisning som innebærer noe kutting og tilpasssing.

Hilsen

Terje

Hei.

Valgte eksos og diffusur fra insideperformance ja. Meget god kvalitet og det passet nesten rett på. Kun kutting av eksosrøret.

Det tok på tiden fra bestilling til levering (ca 5-6 uker), samtidig som det koster litt. Må også huske på norsk toll som kommer i tillegg, samt lakkering av diffusur.

Men når det kom på bilen, da var alle sorger glemt. Utrolig pent å se på med fin anonym lyd.

Husk å bestill med de tynne rørstussene.

Lykke til ! :) :)

Skrevet

Hilsen

Terje

Hei.

Valgte eksos og diffusur fra insideperformance ja. Meget god kvalitet og det passet nesten rett på. Kun kutting av eksosrøret.

Det tok på tiden fra bestilling til levering (ca 5-6 uker), samtidig som det koster litt. Må også huske på norsk toll som kommer i tillegg, samt lakkering av diffusur.

Men når det kom på bilen, da var alle sorger glemt. Utrolig pent å se på med fin anonym lyd.

Husk å bestill med de tynne rørstussene.

Lykke til ! :) :)

Takker for tilbakemelding , blir nødt til og gjøre noe tilsvarende selv :D:D det hever utseende på bilen 10 hakk

BBS felgene er også råe men har allerede en bil med slike felger så blir vel noe overkill og ha to biler med samme type felger.

Litt om selve diffusoren , er denne bare skru av og skru på ny eller innebærer dette kutting i fanger , sjønner ikke helt anvisningen som ligger på nett :?:

Hilsen

Terje

• 3 months later...
  • 1 year later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...