Halvor89 Skrevet Mai 10, 2011 Share Skrevet Mai 10, 2011 Som sagt i topic. Jeg har skrevet her inne før at jeg sliter med at bilen min gir gass av seg selv. Når ASC er skrudd av gjør den ikke det. Har sjekket litt her og der og funnet på noen amerikanske BMW forum at ulik dekkdim, også kalt staggered wheels vil gi problemer med ASC. Har også funnet ut at feilen ligger i at ICV (idle control valve) slipper igjennom luft som får den til å gi gass. Men tilbake til poenget. Jeg har en teori om at siden rullediameteren foran er endel mindre enn den bak, så vil ABS følerne sende signaler om dette tilbake til ASC hjernen som igjen prøver å få bakhjulene til å gå like fort. Kan dette være tilfelle ? Mvh Halvor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Mai 10, 2011 Share Skrevet Mai 10, 2011 Ja det det kan. Det er derfor du må gå ned på profil bak for å matche foran. F.eks 40 profil foran og 35 bak. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvor89 Skrevet Mai 10, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 10, 2011 Fæn Får prøve å hive på 225/45/17 etterpå for å se om det hjelper da Skulle kasta ASC driiten anyways Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Mai 10, 2011 Share Skrevet Mai 10, 2011 ASC <33 Hehe, men det er jo ikke verre enn at du byter dekk dim bak da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvor89 Skrevet Mai 10, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 10, 2011 Sant Takk for hjelpa Gir en feedback etterpå om hvordan det funka i tilfelle andre sliter med samma greia Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvor89 Skrevet Mai 10, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 10, 2011 Problemet er nå løst Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Mai 10, 2011 Share Skrevet Mai 10, 2011 Det var? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvor89 Skrevet Mai 10, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 10, 2011 Var pga forskjellig rullediameter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Mai 10, 2011 Share Skrevet Mai 10, 2011 Awesome Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå