DannyRS Skrevet Mai 10, 2011 Skrevet Mai 10, 2011 Tjoho. Har akkurat hevet inn baksetene i vogna. Det gikk raskt å få ut skilleveggen. Så linet jeg opp baksetene, før jeg åpnet posene/eskene med deler som fulgte med.. Der var det litt av hvert Disse passa mot beltene i bilen. De korte beltene har tilhørende plastdeksler som kan klikkes på plass. Gullfarvede "fingre".. En brakett av noe slag. Er ikke hellig overbevist om at jeg trenger alt dette, men er det noen som har peiling? Har titta på tis.spaghetticoder.org .. På forhånd takk
Trond H. Olsen Skrevet Mai 10, 2011 Skrevet Mai 10, 2011 Monterte dette her ifjor, og jeg skjenner igjen alle delene bortsett fra den braketten på det nederste bilde. Ser også at du bare har magebelte i midten bak, jeg hadde 3-punkts belte. Så mulig den braketten har noe med det å gjøre. Kan sjekke imorgen hvis du ikke har funnet ut av det.
DannyRS Skrevet Mai 11, 2011 Forfatter Skrevet Mai 11, 2011 guardion, brukte du så noen av disse delene? Jeg har tre-punkts i midten også. Tredde beltet til sitteplassen i midten, som er festet i den ene seteryggen, gjennom hullet opp til høyre på bildet under og festet det så under. Slik: Slik så det ut etter jeg hadde tatt ut skilleveggen: Har prøvd å finne ut av nummerne på de ekstra delene på realoem også, men får ingen treff..
dagrune Skrevet Mai 11, 2011 Skrevet Mai 11, 2011 De "gullfargede fingrene" og den svarte braketten er til å feste ryggen til karosseriet,sett ryggen i sporene og skru fast disse over festene i ryggen. Vanskelig å se utifra bildene om du har disse,men til å feste setebunnen trenger du -51478217304 Holder rollo (SCHWARZ) org (SCHWARZ) , -51478217252 Deksel (SCHWARZ) org (SCHWARZ) .(GS).
DannyRS Skrevet Mai 11, 2011 Forfatter Skrevet Mai 11, 2011 Aha, takk Dag Rune. Da får jeg titte litt næreme på de spora. Jeg har brakettene og dekslene til å feste setebunnen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå