jon///M Skrevet Mai 10, 2011 Share Skrevet Mai 10, 2011 som topic sier så lurer jeg på om det er forskjellige triggerhjul på b36 og b38? skal nemlig settenedi en 3,6 motor i en 3,8 bil og skal flytte over all styringen fra 3,8en til 3,6en.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Mai 10, 2011 Share Skrevet Mai 10, 2011 helt likt men mulig føleren står på en annen plass.. da den står i reg dekslet på 3,8 og mulig i en brakett på 3,6l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jon///M Skrevet Mai 10, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 10, 2011 ok, men om hjulet er likt så burde vel føleren være den samme.. så jeg kan bruke den fra 3,6.. di skal jo telle likt om selve hjulet er like.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Mai 10, 2011 Share Skrevet Mai 10, 2011 joda. men den blir feil siden følern står på en annen plass.. så den kan være kalibrert annerledes i hjernen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jon///M Skrevet Mai 10, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 10, 2011 ok, får vel bare prøve meg fram.. skal uansett datasprut på motoren ganske raskt, skal hovedsakelig bygge over 3,8 styringen så jeg får individuelle coiler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå