Gå til innhold

[E34 M5 S38 stroker] 345mm bremser s14


Hopen
 Share

Anbefalte innlegg

  • 1 month later...
Kan jo filme litt tomgangslåte da;) blir tøft dette her, er spent på hva slags tall du får! Spent på hva slags tall jeg får også, men det finner vi ut av iløpet av vinteren eller til våren:)

Kjøpte motoren til jon her inne du? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jo filme litt tomgangslåte da;) blir tøft dette her, er spent på hva slags tall du får! Spent på hva slags tall jeg får også, men det finner vi ut av iløpet av vinteren eller til våren:)

Kjøpte motoren til jon her inne du? :P

Stemmer det:)

Hvorfor selge? Ombygd bil dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jo filme litt tomgangslåte da;) blir tøft dette her, er spent på hva slags tall du får! Spent på hva slags tall jeg får også, men det finner vi ut av iløpet av vinteren eller til våren:)

Kjøpte motoren til jon her inne du? :P

Stemmer det:)

Hvorfor selge? Ombygd bil dette?

Bilen er godkjent ombygget for 10år siden fra 88 520.

Har egentlig gått litt lei etter å ha holdt på i 2år og har ikke noe fast garasjeplass hvor jeg kan holdepå med den også har jeg jo litt planer om bygging av hus også er det jo andre biler som frister :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
gleder meg til å få tall og lyden av denne maskinen :D

Blir spennende ja :) Håper vertfall på bra lyd når får på carboninnsug :)

http://www.youtube.com/watch?v=NVXjpVmO0nY

Er litt grovere lyd i motoren min en orginal :P

Rå bil du å bygger deg må jeg si :)

tenkte på s62 jeg og, men orket ikke å begynne med så mye jobb for å få tilpasse motor, så ble så jeg gikk for en litt spesiell s38 istede, litt kjedlig med orginal motor og :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
da er carbon innsug og filter kjøpt :)

huyy1i4a067jpkbx5lig.jpg

6svlv57qr6pruj2spoed.jpg

q631n9lppyun9607tdtk.jpg

Rått prosjekt du holder på med her..Og hvor fikk du kjøpt d insuget? og alle di andre delene? holder på med mest d samme, bare ombygging fra m20b25 te s38b38 orginalt, satser på få prøve kjørt den i sommer litt, så full overhaling neste vinter igjenn av bil å motor, med smide råder og stempler osv...,, :) Følger med her :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da er carbon innsug og filter kjøpt :)

huyy1i4a067jpkbx5lig.jpg

6svlv57qr6pruj2spoed.jpg

q631n9lppyun9607tdtk.jpg

Rått prosjekt du holder på med her..Og hvor fikk du kjøpt d insuget? og alle di andre delene? holder på med mest d samme, bare ombygging fra m20b25 te s38b38 orginalt, satser på få prøve kjørt den i sommer litt, så full overhaling neste vinter igjenn av bil å motor, med smide råder og stempler osv...,, :) Følger med her :)

Takker for det :)

Innsuget kommer fra R Andersen på forumet her. Ellers er innmat i motor fått tak i hos Cylmo i trondheim, arbeid er også gjort der. Datasprut er kjøpt hos bjørnstad bil..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...