///MPower Skrevet Oktober 18, 2012 Skrevet Oktober 18, 2012 det er rått, hissig maskin da tenker eg bremset en 3.8 eg hadde til 267 på hjul. syns den gikk greit, din må jo ha en del mer skyv:)
S.Hafsmo Skrevet Oktober 18, 2012 Skrevet Oktober 18, 2012 Det er jo ganske imponerende når en 4.1l sugemotor klemmer ut mere kilowatt enn en kompressormatet 4l.
M3 Yngve Skrevet Oktober 18, 2012 Skrevet Oktober 18, 2012 Den må være morsom å kjøre. Kan vi få bremse papirer ?
sexeren Skrevet Oktober 18, 2012 Skrevet Oktober 18, 2012 Gratulere med fine tall. Går ut ifra dette er med 98bf? Hadde vert kult å kjørt mappa den på e85 viss du har tilgang på det. Mvh
Hopen Skrevet Oktober 19, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 19, 2012 Skal se om jeg får lagt ut bremsepapiret etterhvert Bf98 ja, desverre dårlig med tilgang på e85 her.. 361hk/415nm på hjula ble det. Vil vel ligge på 430hk i motor da ca Men prøveskilt imorgen Har ikke prøvd den enda så blir spennende
Hopen Skrevet Oktober 21, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 21, 2012 Vært ute å kjørt en del igår og det fungerte bra! Veldig tøff lyd ble det og
sexeren Skrevet Oktober 21, 2012 Skrevet Oktober 21, 2012 Ja du legger ut en film. Så får vi høre lyden av den også
THORSEN MOTORSPORT Skrevet Oktober 21, 2012 Skrevet Oktober 21, 2012 rått kor mykje turtall drar du her??
Hopen Skrevet Oktober 22, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 22, 2012 Bilen er satt inn i garasje nå siden værmeldingen melder snø i slutten på uka, og fikk ikke filmet noe på lørdag så satser på en godværsdag til inærmeste fremtid så jeg får på prøveskilt igjen
Hopen Skrevet Oktober 22, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 22, 2012 Legger inn noen bilder fra mobilen: M5'n og bruksbilen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå