Gå til innhold

Anbefalte innlegg

  • 3 weeks later...
  • 1 month later...
Skrevet

Her har det stått stille, men bilen har vært i daglig bruk siden skilta ble satt på å fungerer bra:) når det kommer til motor må jeg få synkkronisert spjeldrekka å inn på bjørnstad en tur for å fin mappe på lavt turtall da den rykker ved rolig kjøring.

Skal komme igang med ksport coiloversa men noen som har en guide til sveising av slikt? Så mottas det med stor takk:)

Bremsene skal oppgraderes i vinter, har 345mm frambremser tilgjengelig så skal kjøpe de men vet ikke hva jeg skal gjøre med bakbremsene? Sikkert vanskelig å få tak i 328x22 kaliptre?

Acs felgene er innerbaner bak spukket på så de må byttes til våren. Sikler litt på varrstoen es6 men de fåes bare i 19" så skeptisk til å kjøpe itilfelle de ikke passer.

Bredfront pg aerodynamicspeil kommer på iløpet av høsten men beholder det gamle så det vil være mulighet å bytte tilbake

  • 4 weeks later...
Skrevet

Tror det blir så jeg går tilbake til orginalkammer. Da disse egner seg best til 4000rpm og oppåver så ønsker jeg en mere kjørbar motor som er mere momentsterk fra bunnen av enn å ha høy toppeffekt.

Skrevet

Hvilke kammer har du nå? Specs?

310gr kammer. Skulle jeg brukt bilen kun til banekjøring hadde det ikke vært noe problem.. Selv om mister litt toppeffekt tror jeg den vil føles sterkere og bedre siden den vil være med mere fra bunnen av turtallsregistret.

Ser jo på bremsepapirer at den har en drop i momentet mellom 2000 å 3500rpm som kommer av kammene

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...