///M-sport Skrevet Mai 11, 2011 Share Skrevet Mai 11, 2011 selger M3 stylingen til e30'n da jeg skal selge bilen nå. det jeg har er ett komplett sett styling, og noen ekstra skjermer: 2 stk kanal skjørt (h+v side) 1 stk frontfanger 1 stk bakfanger 1 stk bakluke spoiler 4 stk forskjermer 4 stk bakskjermer -for og bak fanger er det ikke laget fester til, og må bearbeides. -det ene settet med skjermer er i en bra støp og er laget fester til. dette har vært montert. (glassfiber/plast) -det andre settet med skjermer er rett ut fra støp og må bearbeides. uten fester. dette mangler også utskjering for tanklokk. -vingen er i 2 deler og må limes sammen og bearbeides. -kanal skjørtene er rett ut fra støp. se bilder for detaljer. alt er glassfiber. ønsker hovedsaklig å selge det samlet, men om dere her inne trenger litt av hvert og blir enige. så kan det deles opp. dette er også en mulighet. pris: det du mener det er verdt, over 1000 kr pm/ ring delene ligger i ski. p.s om noen er intr. i en 2 dørs 320I 90 modell, eu godkjent og med skilter. kommer denne i salg snart. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet Mai 11, 2011 Share Skrevet Mai 11, 2011 Pris antydning på frontfanger? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trimkongen Skrevet Mai 11, 2011 Share Skrevet Mai 11, 2011 pris på alt samlet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M-sport Skrevet Mai 12, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 12, 2011 ønsker hovedsaklig å selge alt samlet. pris for alt; 5000kr? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M-sport Skrevet Mai 14, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 14, 2011 litt for dyrt kanskje? hva kan man få for det? 3500? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trimkongen Skrevet Juni 6, 2011 Share Skrevet Juni 6, 2011 Står ett annet kitt her inne til 3 lapper så det er nok prisen du må sikte deg inn på Men jeg skal til østlandet imorra, så jeg kontakter deg nok underveis for og komme og se på dette m3 kittet ditt, vist det passer seg sånn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M-sport Skrevet Juni 6, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 6, 2011 Står ett annet kitt her inne til 3 lapper så det er nok prisen du må sikte deg inn på Men jeg skal til østlandet imorra, så jeg kontakter deg nok underveis for og komme og se på dette m3 kittet ditt, vist det passer seg sånn. jepp. er bare å komme å se det. sendet deg en pm. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bad luck Skrevet Juni 19, 2011 Share Skrevet Juni 19, 2011 er kitte solgt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M-sport Skrevet Juni 28, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 28, 2011 settet er fortsatt tilsalgs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet September 12, 2011 Share Skrevet September 12, 2011 har du fangerene enda ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M-sport Skrevet November 30, 2011 Forfatter Share Skrevet November 30, 2011 vil helst ha det bort før nyttår. kan ikke noen komme å hente rubbel og bit for 2500? så ingen blir skuffa. ett sett med skjermer foran og bak er bra, og monteringsklart. resten er grov støp og må jobbes med og lages fester etc. kanalskjørt er kan sies å være ræva, dårlig støp. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M-sport Skrevet Juni 15, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 15, 2012 har settet enda, da folk sier de skal ha det,men det aldri kommer noen å henter det. første som kommer med mere en 1000kr, kan ta det med seg. kan eventuelt byttes i ett cosmoschwarz metallic panser til e39, som er fint. P.m/sms/ring 99352845 martin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M-sport Skrevet Juni 17, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 17, 2012 Solgt til hyggelig en kar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HypeTraxX Skrevet Juni 17, 2012 Share Skrevet Juni 17, 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå