wicky124 Skrevet Juni 9, 2011 Share Skrevet Juni 9, 2011 ta gjerne bilder av rusta også... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet Juni 9, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 9, 2011 Driver å kartlegger den lyden. Reimhjulet på vannpumpa slingrer litt, men pumpa skulle være ganske ny for 15k km siden, så regner med at det er en pirketing. Skal prøve å få skrudd inn en forsterkning i vindusheisen og bytta den klipsen så skulle den funke gull. Skal fikse bilder av det. Er nede på hjørnene på dørene. Og noe på bakluka. Årsavgiften ble betalt nylig. Var litt treig der, så det er ikke sikkert det er registrert enda Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Juni 9, 2011 Share Skrevet Juni 9, 2011 står skilt på bilen?hmm...iiiinteresting....tror det blir store feil på eu-kontrollen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet Juni 9, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 9, 2011 Skiltene er innlevert nå. Gidder ikke å sitte og betale forsikring på en bil som ikke blir brukt. Største feilen jeg kan tenke meg på EU blir vel at senkesettet ikke er skrevet inn i vognkortet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Juni 9, 2011 Share Skrevet Juni 9, 2011 det ordner seg med senkesettet men hvor bor du?bergen?kr-sand?somalia? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet Juni 9, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 9, 2011 Bor i somalia så det lettesteer nok at jeg tar med meg bilen med flyktningbåt til spania og så kjører nordover og tar danskebåten til kristiansand, men gidder nok ikke å reise noe lengre enn det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Juni 9, 2011 Share Skrevet Juni 9, 2011 kanskje like greit..ahah kanskje vi skal ta resten på pm? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet November 5, 2011 Forfatter Share Skrevet November 5, 2011 Bumper denne. Har nylig skiftet toppdekselpakning, fjærbeinslagre forann, termostat, kjølevæske og luftet kjølesystemet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PrX Skrevet November 6, 2011 Share Skrevet November 6, 2011 Hvor står bilen ? edit: Sett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW318IA Skrevet November 6, 2011 Share Skrevet November 6, 2011 mulighet for å få nummeret ditt? ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
arnhoe27 Skrevet November 10, 2011 Share Skrevet November 10, 2011 enda for salg ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet November 13, 2011 Forfatter Share Skrevet November 13, 2011 Den er fortsatt til salgs ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sletten Skrevet November 14, 2011 Share Skrevet November 14, 2011 Hei. kan være interisert i bilen din. Men hva følger med av dekk å felger? Vinterdekk? Å hva skal til for å få den gjennom pkk? utenom senkesette? send meg gjerne en pm med nr. ditt. eller du kan ringe eller sende meg en melding på 41295094. sletten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
arsenal1992 Skrevet Desember 4, 2011 Share Skrevet Desember 4, 2011 ennu før salg ?? ka må tell før å få den gjennom PKK?? hvor holder du til?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandviiik Skrevet Desember 7, 2011 Share Skrevet Desember 7, 2011 Va det med meningen at du skreiv satans vegvesen eller bare uhell? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg