Ole92 Skrevet Mai 11, 2011 Skrevet Mai 11, 2011 Har et problem, har en e36 318is motor, den jager veldig mye + at den vil ikke gå som den skal. Har byttet tomgangsregulator og LMM men ikke noe hell, kan det være lambdasonde? Har søkt men finner ikke noe konkret svar på hva det kan være
Ole92 Skrevet Mai 12, 2011 Forfatter Skrevet Mai 12, 2011 Har også prøvd og sjekket om det er falskluft noen steder, ser ikke slik ut men kan det være at en slange kan ha sprukket under innsuget der jeg ikke kommer til?
merlin Skrevet Mai 12, 2011 Skrevet Mai 12, 2011 Har selv en E30 318is. Har / har hatt samme problem selv. Hadde en bitteliten luftlekkasje. Etter jeg fikk fikset denne ble den bedre, men ikke 100%. Jeg opplevde at den kunne jage fra 500-1500rpm og av og til stoppe. Har søkt en del på m42 forumet (www.m42club.com) og har sett en del som har hatt lignende symtomer, og det i de tilfelene har vert lamda. Har selv en lamda på vi i posten så får jeg som om det blir bedre....
hao Skrevet Mai 12, 2011 Skrevet Mai 12, 2011 Som regel 3 muligheter. Falskluft. Kan være vanskelig å finne. Lmm Lamda. Kan være at du må nullstille feilkode før den blir grei. Koble fra batteri og la den stå med lysbryter på 1 time.
vegard89 Skrevet Mai 12, 2011 Skrevet Mai 12, 2011 Spray med startgass i motrommet, om den jager da så er det mest sannsyneligvis falsk luft..
hao Skrevet Mai 12, 2011 Skrevet Mai 12, 2011 Spray med startgass i motrommet, om den jager da så er det mest sannsyneligvis falsk luft.. Samtidig som du vrir litt på slanger og belg. Ikke spar på gass.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå