svidd-gummi Skrevet Juli 3, 2011 Forfatter Skrevet Juli 3, 2011 da var setene i bilen og speil dekslene på, håper på og få bredderne på i dag..
svidd-gummi Skrevet Juli 5, 2011 Forfatter Skrevet Juli 5, 2011 noen som har prøvd slike G- ladere? noen som har erfaringer med det?
svidd-gummi Skrevet Juli 29, 2011 Forfatter Skrevet Juli 29, 2011 var og skaffet med noen 17" til bilen, for var litt veldig uheldig med den ene mim felgen min. men kjøpte de brukt og de mangler de senterkoppene, så jeg lurte på om noen kjenner til disse felgene her? såå jeg fikk bestilt meg noen nye. har også ødelagt bakstillinga og forstillinga på bilen takket være en idiot i en blå astra på Svelvikveien! presset meg rett inn i fortauskanten så det smalt. så nå er bakstillinga skakk som faen, og forstillinga skeiv, men skal ha dette i orden fort som mulig. og har blitt bestilt nye slissa og blindborra ventilierte skiver fra bsbildeler og redstuff klosser. så da skal det beite greit vil jeg tro. Bilde av felgene jeg lurer på:
svidd-gummi Skrevet Juli 30, 2011 Forfatter Skrevet Juli 30, 2011 Solbergelva. I nærheten av Drammen hehe. åssen det?
|Ole| Skrevet Juli 30, 2011 Skrevet Juli 30, 2011 Solbergelva. I nærheten av Drammen hehe. åssen det? Berre lurte
joachim sørlie Skrevet Juli 30, 2011 Skrevet Juli 30, 2011 Kjipt med fortauskanten da.. Skal iallefall følge med her
svidd-gummi Skrevet Juli 30, 2011 Forfatter Skrevet Juli 30, 2011 da krysser jeg finga på og få kjørt litt på gardemoen i morgen =) det kan bli artig tror jeg. Noen som har alt jeg trenger til skivebremser bak eller? greit og få seg litt skikkelig med bremser og understell først som sist og da er det bare og kvitte seg med dissa trommel bremsene.
svidd-gummi Skrevet August 1, 2011 Forfatter Skrevet August 1, 2011 Litt bilder fra gardemoen da =) og en liten video. dårlig kvalitet desverre. og dama var ikke veeeldig fokusert på filminga der tror jeg. hehe.
svidd-gummi Skrevet August 2, 2011 Forfatter Skrevet August 2, 2011 Da var bredderne på, og fått tak i ny bakstilling. og når lønninga kommer blir det m3 dyser og fulerail. Så får man tenke på turbokitte snart. bremsene mine kommer forhåentligvis til uka. og nye foringer kommer snart. Bilen blir veldig straks silkematt svart med noe dekor på. Og det blir også bestilt inn Alpine front på gamle far =) og mens jeg venter blir det og gjøre klart noe ny eksos til bilen, og kikke på noe ny kam. fått masse god hjelp fra venner og bekjente nå så gleder meg stort til bilen blir ferdig =) Bilder av bredderne kommer i morgen.
svidd-gummi Skrevet August 3, 2011 Forfatter Skrevet August 3, 2011 bilder av bredderne Jeg syntes det ble bra, ble ikke for mye og ikke for lite. Så for jeg spacet ut litt felger vertfall.
Sondre523i Skrevet August 3, 2011 Skrevet August 3, 2011 noen som har prøvd slike G- ladere? noen som har erfaringer med det? G-ladere er noe drit. Sto originalt på en VW Corrado jeg hadde. De bør overhales hver 40k km.. Lysholm kompressor derimot bør overhales hver 200k km
svidd-gummi Skrevet August 3, 2011 Forfatter Skrevet August 3, 2011 ja lagt fra meg den tanken jeg nå fikk høre av en del folk at det var noe drit. blir nok turbokonvertering på meg. Handler inn deler til den store gullmedalje nå så detta kan bli klart så fort som mulig.
svidd-gummi Skrevet August 29, 2011 Forfatter Skrevet August 29, 2011 Heisan fikk en ny front nå. Lurer på om noen her vet hva slags front der er. for jeg finner den ingen steder. trykket BMW i plasten. er samme som bilen til høyre her har. kommer snart mere bilder av bilen. driver med lakkering og slikt nå. håper og rekke det til neste mandag, hørte det var noe rykter om Gatebil som kommer til Drammen da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå