Gå til innhold

E30 Coupe 2.7L Turbo 440whp selges

Share

Anbefalte innlegg

Papirer på at bremser osv er store nok til motoreffekten osv. Jeg har ikke så mye peil på godkjenning av bil, men jeg veit at det kan være jævlig vrange hvis du ikke har papirer på sånt. Og hvor mye avgifter må man betale for å få den godkjent?

Mvh Tor-Arne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 32
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Papirer på at bremser osv er store nok til motoreffekten osv. Jeg har ikke så mye peil på godkjenning av bil, men jeg veit at det kan være jævlig vrange hvis du ikke har papirer på sånt. Og hvor mye avgifter må man betale for å få den godkjent?

Mvh Tor-Arne

ER ikke avgifter på bil som vært i norge mere en 10 år..

De eneste avgiftene man får er i tilfelle timen for godkjenning og nytt vognkort.. Og det er ikke allverden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da "tror" jeg man har dårlig tid :)

Etter det jeg har fått telefoner om i går, så er det muligens en som skal komme i helgen. Og en til Tirsdag.

Men er jo mange som bare prater også, men de hørtes seriøse ut. Og de skulle komme med cash evt :)

Bare en opplysning det også ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er intr jeg og :) men skulle helst solgt 1bil først :) ossen bil er det igrunn ? hvilken motor må oppi for evt eu kontroll. ledningsnett og alt må byttes da ?:)

Ossen bil er det? E30-- :)

Da har du jobben om du skal gjøre denne org for eu kontroll.. Det er nok bare å glemme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe hvilken motor holder i grunn til oppi der ? er bare motor d står på her i gården får å få den eu..

er sikkert m20b20 motoren som er stroket fra 2,0 - 2,7 L ;) rett meg hvis jeg tar feil;)

Bilen er en 320 så om man skal godkjenne (eu så må 320 motor inn)

Nå står en m20b25 som er stroket til 2,7l i bilen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er da drøss av plasser man kan eu godkjenne bilen uten at de kikker så nøye på turboen! det er faktisk ikke et pungt å sjekke motor

Jeg veit :)

Har selv hatt en diskusjon med div steder de tar eu kontroll.

Eu har ikke noe med motoreffekt å gjøre, MEN ved større ombyggninger har de meldeplikt til BT.

Jeg har bare sagt at jeg syntes de da må også kunne melde i fra til BT ved alle Diesel biler de har på eu kontroll som evt er chippa. Men det har de ikke kunskaper til å sjekke. Så da har jeg sagt, men slipper du de i mellom så må du jo også slippe meg :)

Noen går med på dette, men de sjekker alt annet å det må være i orden :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...