treige Skrevet August 4, 2011 Skrevet August 4, 2011 Jeg har to komplette motorer, men med indre "skader" på den ene. Derfor har je greit med deler, men er litt trangt å fysj! hvis je skifter den til ingen nytte..
Esbos Skrevet August 4, 2011 Forfatter Skrevet August 4, 2011 Jeg har to komplette motorer, men med indre "skader" på den ene. Derfor har je greit med deler, men er litt trangt å fysj! hvis je skifter den til ingen nytte.. Det er ganske fort gjort å bytte pumpen, du må bare ta ut golvplatene i bagasjerommet, løstne 6 ph2 skruer, løfte av lokket, skru av en plast "ring" med 20cm dim. løfte ut toppen, stikk hånda ned i tanken og klem på to klips, så løfter du hele greien ut. Trenger bare skrujern.
Esbos Skrevet August 4, 2011 Forfatter Skrevet August 4, 2011 Eller var det kanskje sensoren du tenkte på?
treige Skrevet August 4, 2011 Skrevet August 4, 2011 ja, var sensoren je tenkte på. men bare bra forklaringa på pumpa kom også da. for da vet je jo det tell senere
Esbos Skrevet August 5, 2011 Forfatter Skrevet August 5, 2011 Da var sensoren bestilt, da de ikke hadde den inne på bavaria. Får den på tirsdag..
Esbos Skrevet August 6, 2011 Forfatter Skrevet August 6, 2011 I går kveld skjedde det noe rart.. Jeg var inne hos en kamerat i ca 1time og når jeg skulle gå igjen nekta bilen å starte.. Temp måleren sto midt mellom ideal og kald temp, så fikk ikke glødet, etter litt over en 30min med x antall prøve start uten hell, bestemte jeg meg for å skyve den igang. Så jeg satte utfor bakken, slapp kløtsjen og istedenfor å starte, begynte insprøytnings lyse og lyse i dashen. Da det var en lang bakke slukket det etter noen sekunder, og bilen startet..
Esbos Skrevet August 20, 2011 Forfatter Skrevet August 20, 2011 Da fikk jeg endelig tid til å skru samtidig som det var opphold i det herlige sommer regnet Bytta sensoren og dieselfiteret, og bilen startet! Med en gang! Så tusen takk for hjelpen
Bildude Skrevet Desember 25, 2011 Skrevet Desember 25, 2011 Veit dere om det er noe sånt på 318tds? Sliter med å få start der også hvor er denne senoren henn?
Esbos Skrevet Desember 26, 2011 Forfatter Skrevet Desember 26, 2011 Veit dere om det er noe sånt på 318tds? Sliter med å få start der også hvor er denne senoren henn? Sensoren på min 525tds satt på blokka i et av de hullene jeg har satt ring rundt. Har du sjekket diesel pumpen og dysene?
Bildude Skrevet Desember 27, 2011 Skrevet Desember 27, 2011 Sjekket fødepumpa og glødepluggene, men jeg har ikke sjekka dysene enda det får jeg ikke gjort på 2 uker, men vis det er noe så lett som en føler så har jeg anledning til å bytte dem før
Esbos Skrevet Desember 28, 2011 Forfatter Skrevet Desember 28, 2011 Sjekket fødepumpa og glødepluggene, men jeg har ikke sjekka dysene enda det får jeg ikke gjort på 2 uker, men vis det er noe så lett som en føler så har jeg anledning til å bytte dem før Sensoren er rask og lett å bytte Lukter det sterkt diesel oppi panseret etter du har kjørt? Er det blaut rundt dysene?
Bildude Skrevet Desember 28, 2011 Skrevet Desember 28, 2011 Rundt den ene, men det veit jeg hvorfor, det er ikke annet enn at en av slangene sitter litt dårlig, etter jeg tok av innsuget mitt. fiksa dette, men det ble ikke noe forskjell
Aroid Skrevet Desember 28, 2011 Skrevet Desember 28, 2011 Rundt den ene, men det veit jeg hvorfor, det er ikke annet enn at en av slangene sitter litt dårlig, etter jeg tok av innsuget mitt. fiksa dette, men det ble ikke noe forskjell Er bilen din tungstartet når den er halv varm og varm? Eller var det noe annet feil?
Bildude Skrevet Desember 28, 2011 Skrevet Desember 28, 2011 Den er også tungstartet når den er varm halv varm
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå