Esbos Skrevet Mai 13, 2011 Share Skrevet Mai 13, 2011 Jeg har en e34 525tds som bruker litt langtid på å starte når den er kald og "halvvarm". Litt greier når den er varm. Når den er kald må jeg normalt vis gløde 5-6 ganger å kine i 5 sek. Jeg har byttet glødeplugger og returslanger. Itillegg byttet jeg just starter da den forje likte dårlig å kine så mye. Noen som vet hva som er galt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SideIn Skrevet Mai 13, 2011 Share Skrevet Mai 13, 2011 Har du spenning på alle glødepluggene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Esbos Skrevet Mai 14, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 14, 2011 Har du spenning på alle glødepluggene? Ja. Det har jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Esbos Skrevet Mai 15, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 15, 2011 Opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aroid Skrevet Mai 15, 2011 Share Skrevet Mai 15, 2011 går fødepumpe i tanken når du slår på tenning? sjekket motor temp føler? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Esbos Skrevet Mai 15, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 15, 2011 går fødepumpe i tanken når du slår på tenning?sjekket motor temp føler? Hvordan sjekker jeg dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gkw89 Skrevet Mai 15, 2011 Share Skrevet Mai 15, 2011 går fødepumpe i tanken når du slår på tenning?sjekket motor temp føler? Hvordan sjekker jeg dette? ta ut sete bak og skru opp det lille lokket, og vri på tenninga når det er stille rundt deg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Esbos Skrevet Mai 15, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 15, 2011 går fødepumpe i tanken når du slår på tenning?sjekket motor temp føler? Hvordan sjekker jeg dette? ta ut sete bak og skru opp det lille lokket, og vri på tenninga når det er stille rundt deg Kan ikke huske å ha sett et lite lokk under setet.. Er det plassert en annen plass på touring? Hvis den virker, skal det da komme en dure lyd? Eller er det bare et klikk? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gkw89 Skrevet Mai 15, 2011 Share Skrevet Mai 15, 2011 hmm, rart.. er jo det på e30, e36 ihvertfall.. men om det virker skal det dure godt ja... få hjelp av en som sitter å vrir om mens du saumfarer baki der =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aroid Skrevet Mai 15, 2011 Share Skrevet Mai 15, 2011 ta av diesel slangen etter dieselfiltre. slå på tenning så skal det kom diesel ut der. vist ikke kommer noe så er det defekt fødepumpe eller mangel på strøm til pumpe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aroid Skrevet Mai 15, 2011 Share Skrevet Mai 15, 2011 går fødepumpe i tanken når du slår på tenning?sjekket motor temp føler? Hvordan sjekker jeg dette? ta ut sete bak og skru opp det lille lokket, og vri på tenninga når det er stille rundt deg Fødepumpe står oppunder høyre baksetet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Esbos Skrevet Juli 26, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 26, 2011 Jeg fant pumpen, den var i bagasje rommet. Og lagde en svak durelyd når jeg vred om tenninga, jeg antok at den ikke virket siden den duret så stille, og fikk meg en ny en. Da jeg bytta til den nye, durte den enda lavere, og bilen har ikke blitt bedre. Hva er da galt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Esbos Skrevet Juli 28, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 28, 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aroid Skrevet Juli 30, 2011 Share Skrevet Juli 30, 2011 sjekket temp føleren? Kan også var for tilig tenning. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TRF Skrevet Juli 30, 2011 Share Skrevet Juli 30, 2011 for tidlig? for sein mener du vel? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå