ZayteX Skrevet Mai 14, 2011 Share Skrevet Mai 14, 2011 Ønsker å kjørp en frontfanger og skinnintriør til e34 sedan! Helst svart skinn og diamantsvart fanger Men det meste av interese.. Et stort pluss om jeg ikke må kjøre i timesvis for og hente den.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hjelen Skrevet Mai 14, 2011 Share Skrevet Mai 14, 2011 Har orginal frontfanger til E34. Men ikke i diamantsvart :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZayteX Skrevet Mai 14, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 14, 2011 Hvilken farge er det du har da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hjelen Skrevet Mai 14, 2011 Share Skrevet Mai 14, 2011 har en i uorginal blåfarge. og en i granitsilber metallic. den på linken i signaturen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWE30I Skrevet Mai 15, 2011 Share Skrevet Mai 15, 2011 Har en fanger æ, bor på melhus, send mld te 45297582 hvis interesse Den e sølv btw. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viggo E34 Skrevet Mai 17, 2011 Share Skrevet Mai 17, 2011 Har en jeg diamantsvart. Ligger på frosta Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZayteX Skrevet Mai 17, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 17, 2011 Har en jeg diamantsvart. Ligger på frosta Flotte greier Er den strøken/ noe skader? Hvor mye ska du event ha for den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå