MagnusA Skrevet Mai 14, 2011 Share Skrevet Mai 14, 2011 SOLGT Selger bilen pga husbygging. Bilen er en helt orginal bil med lang utstyrliste importert fra Sveits høsten 2010. (Bilen er kun momset inn.) Gunstig avgift med alternativ fortolling sist jeg sjekket. Svart sportskinn, el takluke, klima-anlegg, M-Tech understell, ratt og aero pakke for å nevne noe. Bilen har den nye automatkassa og er veldig fin å kjøre. Fullt service hefte og dokumentasjon. Continental 225/50-16 sommerdekk. (2stk fine og 2 stk slitt) Continental 205/50-16 vinterdekk. Bilen har en parkeringsbulk i passasjer døra og litt riper på hjørnet av støtfangeren bak men har potensialet for å bli en veldig fin bil med litt stell. Kilometerstand 125.000km Pris antydning 28.000.- Mob 91122452 magnus_arvesen (æ) hotmail.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusA Skrevet Mai 14, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 14, 2011 Noen bilder til: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LarsBMW Skrevet Mai 15, 2011 Share Skrevet Mai 15, 2011 Hva kommer avgiftene på? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusA Skrevet Mai 16, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 16, 2011 Hva kommer avgiftene på? Når jeg sjekket i august 2010 lå den på ca 55.000.- (Alternativ fortolling) Regner med at den er 5 - 10.000.- lavere nå avhengig av hvordan listeprisen på bilen har endret seg det siste året. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusA Skrevet Mai 23, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 23, 2011 Bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusA Skrevet Mai 25, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 25, 2011 Ny pris. Villig til å gå litt ned ved rask handel! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elliott Skrevet Mai 25, 2011 Share Skrevet Mai 25, 2011 Hvor holder du til? Har du bare hatt bilen stående? pris ved rask handel? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusA Skrevet Mai 26, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 26, 2011 Hvor holder du til? Har du bare hatt bilen stående? pris ved rask handel? Jeg holder til i fredrikstad. (Som det står rett under avataren min til venstre her ) Jeg har bare hatt den stående ja, men lagret inne i varm garasje... Jeg har kun kjørt den et par småturer med prøveskilt. Jeg satt den akkurat ned fra 32 000.- til 28 000.- Men kom gjerne å se på den så kan vi diskutere pris. Men det blir kanskje vanskelig hvis du bor i Bodø? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elliott Skrevet Mai 26, 2011 Share Skrevet Mai 26, 2011 Hvor holder du til? Har du bare hatt bilen stående? pris ved rask handel? Jeg holder til i fredrikstad. (Som det står rett under avataren min til venstre her ) Jeg har bare hatt den stående ja, men lagret inne i varm garasje... Jeg har kun kjørt den et par småturer med prøveskilt. Jeg satt den akkurat ned fra 32 000.- til 28 000.- Men kom gjerne å se på den så kan vi diskutere pris. Men det blir kanskje vanskelig hvis du bor i Bodø? Tenkte fredrikstad var ett vidt begrep 110 mil blir langt å dra bare for å se, vist jeg kommer så er det for å hente bilen Noe rust på den? eller å fortelle om bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusA Skrevet Mai 30, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 30, 2011 Tenkte fredrikstad var ett vidt begrep 110 mil blir langt å dra bare for å se, vist jeg kommer så er det for å hente bilen Noe rust på den? eller å fortelle om bilen? Nei Fredrikstad er ikke så stort Jeg har ikke funnet noe rust på den, hjulbuer etc er helt fri for rust. Ellers virker bilen veldig bra. Motor og gir virker i veldig bra stand. Som nevnt i første post så har den noen skjønnhets feil. Bla på støtfanger bak og på passasjer døra. + litt slitasje i fører stolen. Dette ser ut til å kunne la seg reparer med den rette skinn farge/produktene. Sender deg en PM med litt detalj bilder av det jeg har sett siden du bor så langt unna. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusA Skrevet Juni 14, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 14, 2011 Bumpetibump. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M-Tech Skrevet Juni 30, 2011 Share Skrevet Juni 30, 2011 Solgt til meg! Takk for en seriøs og rask handel! Bilen gikk som en drøm hjem! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusA Skrevet Juni 30, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 30, 2011 Solgt til meg! Takk for en seriøs og rask handel! Bilen gikk som en drøm hjem! Jo takk det samme, og håper du blir fornøyd med bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå