mefrisvo Skrevet Mai 14, 2011 Share Skrevet Mai 14, 2011 Hei! Bestilte meg noen småting fra koed 3 mai, men har enda ikke fått pakken min. Hva er normal ventetid på bestillinger fra koed? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Mai 14, 2011 Share Skrevet Mai 14, 2011 Jeg vedder på at den ikke er sendt enda, derfor du ikke har fått den. Dette er lite ankepunkt med webshoppen til Koed, man kan ikke se status på hva som mangler i bestillingen, og om pakken er sendt. Har hatt min andel av "pakkestatus-spørre mail" til Koed siste årene. Men de er såpass prisvennlige at det er verdt det. Er det bråttom med deler er GS bankers (til tross for rimelig drøye priser). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mefrisvo Skrevet Mai 14, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 14, 2011 Ok, får sende en mail og høre jeg da. Haster ikke med delene, men er alltids like gøy å få nye deler i posten, hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CV-Erik Skrevet Mai 14, 2011 Share Skrevet Mai 14, 2011 Sålenge dem har delene på lager så går det kjapt! Har tatt 3dager fra jeg bestilte til det lå i postkassa en gang GS derimot var værtfall veldig treige når jeg bestilte der... Selvom det sto at dem hadde alt på lager. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LianLi Skrevet Mai 15, 2011 Share Skrevet Mai 15, 2011 Pleier å ta ei uke hos meg om det er på lager. Bestilt i ei helg de 2 siste gangene, da har jeg fått det fredag i kommende uke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Mai 15, 2011 Share Skrevet Mai 15, 2011 Varierer som tidligere nevnt om de har alt på lager eller ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå