Gå til innhold

SOLD


Anbefalte innlegg

Pen og velholdt bil selges. Solgt ny i norge med komplett service hefte. 6-Trinns manuell. Bra utstyrt med bra dekk. Nye 17 vinterdekk og bra 18 Sommerdekk med pirelli P-Zero. Går bra og bruker lite drivstoff 0,49 på lang kjør. Har motorvarmer. Alltid vært parkert inne. M-pakke, interiør med sports stoler og mørk himling, M spoilere og M understell. Morsom og komfortabel og kjøre. Selges kr 280000.-

Mail meg på: kolvre@hotmail.com

http://www.finn.no/finn/minfinn/myitems ... e=30956419

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Tror du ville ha hatt mer interesse for den bilen hvis du hadde skrevet litt om den (km stand) osv, + lakt ut flere bilder, utvendig fra alle kanter og invending bilder og motorrom. Gutta her inne på bimmers, kjøper som oftest ikke en bil til 369 000 utifra et bilde og lite info.

Ikke noe kritikk altså, bare tips =)

Lykke til med salg =))))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilen har gådd 124.000,-og ser veldig bra ut, grunn til at det ikke er flere bilder er at jeg er bortreist på jobb å ikke fått annledning til å ta noen bilder siden jeg la ut annonsen.

Bilen ser veldig bra ut og har en perfekt farge kombinasjon og er utrolig komfortabel og sportslig og kjøre som e M-tech bil skal være.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
  • 1 month later...
  • 1 month later...
  • 4 weeks later...
  • 3 months later...
  • 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...