Frode_E30 Skrevet Mai 15, 2011 Share Skrevet Mai 15, 2011 Knekte 2 vippearmer på 3. sylinderen. Noen som har byttet disse mens motor står i bilen? Hvordan var framgangsmåten? Mvh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lamek Skrevet Mai 15, 2011 Share Skrevet Mai 15, 2011 Knekte 2 vippearmer på 3. sylinderen. Noen som har byttet disse mens motor står i bilen? Hvordan var framgangsmåten? Mvh Er vel bare å slakke alle stramerne, demontere kamdrev og trekke ut akslene... mulig du må løsne motoren fra motorfestene og jekke den litt opp.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode_E30 Skrevet Mai 15, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 15, 2011 Er vel ikke nok bare å slakke strammerne? Må vel turne kammen etterhvert som jeg drar ut skslingen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lamek Skrevet Mai 15, 2011 Share Skrevet Mai 15, 2011 Du må turne kammen litt ja.. er veldig enkelt. Du ser hvordan det gjøres når du tar av toppdekslet... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gkw89 Skrevet Mai 15, 2011 Share Skrevet Mai 15, 2011 dette har jeg gjort på m20b25, og det gikk helt greit, så lenge vippearm-akslene ikke sitter for godt... men løftet heller ikke motor'n opp, bare tok vekk radiator og grillen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lamek Skrevet Mai 15, 2011 Share Skrevet Mai 15, 2011 Også er det viktig at du monterer akslene med håndmakt.. Fort gjort å strippe opp noe dersom du banker dem inn med ett eller annet... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet Mai 16, 2011 Share Skrevet Mai 16, 2011 Jeg prøvde på min, men hadde ikke kjangs å få ut akslingene. Så bare tok av toppen, da gikk det raskt å få de ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå