Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Den ble jo solgt med en gang, å var latterilg billig, men siden jag har flere, så kan du få den for 750,-kr + frakt.

• 3 weeks later...
Skrevet
hei, ser du sier du har flere, er disse 100% i orden? og er de oppgradert med siste update software?

Vet ikke noe annet en dem sto i biler jeg har hogd fra UK jeg. Kan seff prøve dem, om du kommer innom.

Skrevet

blir litt langt å dra bare for å prøve en navi, men sender du en til meg? eller om du skal oppover til drammen en dag? så du kan ta med deg en, så kan jeg møtet deg der.

Skrevet
blir litt langt å dra bare for å prøve en navi, men sender du en til meg? eller om du skal oppover til drammen en dag? så du kan ta med deg en, så kan jeg møtet deg der.

Tja, mulig jeg skal til Gundersen i morra, men bare kansje, sa da kjører jeg jo forbi. Ellers kjører jeg forbi Drammen neste onsdag.

Kan seff sende deg også, men er så mye useriøse folk her inne om dagen, så vet ikke om jeg tør å sende en til deg, og du prøver den og ev betaler den om alt virker. ??

Skrevet

du kan sende den og jeg betaler for den, tester den og sier i fra om den virker eller ikke. virker den ikke for du den igjen og jeg får igjen penger..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...