AdamDuritz83 Skrevet Mai 15, 2011 Skrevet Mai 15, 2011 ønsker å kjøpe en Mk3 navi enhet som fungerer, for en billig penge.
M3 Yngve Skrevet Mai 15, 2011 Skrevet Mai 15, 2011 ønsker å kjøpe en Mk3 navi enhet som fungerer, for en billig penge. Jeg har for en 1000 lapp + ev frakt.
AdamDuritz83 Skrevet Mai 15, 2011 Forfatter Skrevet Mai 15, 2011 trur æ må takke nei til den da. Tenkte mer på 500+frakt sånn som denna. viewtopic.php?f=14&t=182916&hilit=navi
M3 Yngve Skrevet Mai 15, 2011 Skrevet Mai 15, 2011 Den ble jo solgt med en gang, å var latterilg billig, men siden jag har flere, så kan du få den for 750,-kr + frakt.
karsten Skrevet Juni 4, 2011 Skrevet Juni 4, 2011 hei, ser du sier du har flere, er disse 100% i orden? og er de oppgradert med siste update software?
M3 Yngve Skrevet Juni 4, 2011 Skrevet Juni 4, 2011 hei, ser du sier du har flere, er disse 100% i orden? og er de oppgradert med siste update software? Vet ikke noe annet en dem sto i biler jeg har hogd fra UK jeg. Kan seff prøve dem, om du kommer innom.
karsten Skrevet Juni 5, 2011 Skrevet Juni 5, 2011 blir litt langt å dra bare for å prøve en navi, men sender du en til meg? eller om du skal oppover til drammen en dag? så du kan ta med deg en, så kan jeg møtet deg der.
M3 Yngve Skrevet Juni 6, 2011 Skrevet Juni 6, 2011 blir litt langt å dra bare for å prøve en navi, men sender du en til meg? eller om du skal oppover til drammen en dag? så du kan ta med deg en, så kan jeg møtet deg der. Tja, mulig jeg skal til Gundersen i morra, men bare kansje, sa da kjører jeg jo forbi. Ellers kjører jeg forbi Drammen neste onsdag. Kan seff sende deg også, men er så mye useriøse folk her inne om dagen, så vet ikke om jeg tør å sende en til deg, og du prøver den og ev betaler den om alt virker. ??
karsten Skrevet Juni 6, 2011 Skrevet Juni 6, 2011 du kan sende den og jeg betaler for den, tester den og sier i fra om den virker eller ikke. virker den ikke for du den igjen og jeg får igjen penger..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå