M|Fjeld Skrevet Oktober 3, 2011 Skrevet Oktober 3, 2011 Ser meget bra ut dette! Spent på ferdig resultat!
Joachim_M5 Skrevet Oktober 9, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 9, 2011 Nå står motoren og girkassa der de skal stå. Er ikke helt ferdig med motorfestene og girkassetravers, men man ser jo plasseringa. Bytta side på motorlabbene, slik at de peker bakover. Fikk den ganske langt bak til slutt... Bunnpanna ligger helt inntil tannstanga. 6cm klaring.. Bonusbilder på S2 veltebur
Pedi Skrevet Oktober 9, 2011 Skrevet Oktober 9, 2011 Det er virkelig tøft med V12 i E30... Gleder meg til videre updates...
Joachim_M5 Skrevet Oktober 9, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 9, 2011 Gleder meg til den er ferdig bremsa, skal bli artig å kjenne draget..
tordah Skrevet Oktober 9, 2011 Skrevet Oktober 9, 2011 utrolig kult prosjekt! ser ut som du har god peiling på sveising også. gleder meg til å følge med her!
Joachim_M5 Skrevet Oktober 10, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 10, 2011 Hyggelig med positive tilbakemeldinger. Håper turboene kommer iløpet av uka, så jeg får bynne å kikke på plassering av diverse etterhvert. Hadde egentlig tenkt å kjøre med originalfordelerne, men det er mulig det blir 6 dobbelcoiler for å få bedre plass der fremme.
Joachim_M5 Skrevet Oktober 10, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 10, 2011 Du ekkje reint så lite tullinj sjøl du, frøken!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå