Joachim_M5 Skrevet Oktober 20, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 20, 2011 Hengte opp turboene i full fart for å se hvordan det blir..
Joachim_M5 Skrevet Oktober 20, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 20, 2011 Får ta d når i he bolta fast motorn og sveist "grenrør"
Jørgen-A Skrevet Oktober 20, 2011 Skrevet Oktober 20, 2011 riktig.. funnet ut hvordan sprut det blir?
Joachim_M5 Skrevet Oktober 20, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 20, 2011 Ikkje bestemt me enno, men d bli Nira, Autronic eller Vipec.
Joachim_M5 Skrevet Oktober 27, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 27, 2011 Har kjøpt sprut nå, det ble et Autronic Sm4! Og i helga blir det grenrørsbygging hvis jeg får flensene mine.. Hadde egentlig tenkt å bruke originalmanifolder med adapterrør, men syns de tok litt mye plass. Så da blir det grenrør....
Stale_H Skrevet Oktober 27, 2011 Skrevet Oktober 27, 2011 Kommer ikke til å angre et sekund på at du kjøpte autronic sm4! Hadde det på min, og kan anbefale thoresen automotive på frei om du trenger hjelp til noe. Han grunnmappa min på landeveien, og tok den senere med til bjørnstad, de hentet 4hk mere i benken enn han på landeveien hehe
Joachim_M5 Skrevet Oktober 27, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 27, 2011 Ja, "billigsprut" var aldri aktuellt.. Det var Nira, Autronic eller Vipec som var alternativene. Arild Solberg i Batnefjorden som skal mappe for meg. Han har bremserull, tar 4wd også. Bjørnstad får aldri legge fingrene sine på noe som er mitt, useriøs fjasmapping...! Eller... Rett skal være rett, det er ikke hele firmaet Bjørnstad som er problemet, det er han som sitter å mapper. Navn trenger vi ikke ta her.
e30 tic Skrevet Oktober 27, 2011 Skrevet Oktober 27, 2011 Eg syns det var drit med rør og ting med to turboer på en liten 6er, og du driver like gått å bygger på en v12'er!
Jørgen-A Skrevet Oktober 27, 2011 Skrevet Oktober 27, 2011 Han MÅ være ferdig til gatebil våler for da skal det kappkjøres!!
Kjakan Skrevet Oktober 27, 2011 Skrevet Oktober 27, 2011 Han MÅ være ferdig til gatebil våler for da skal det kappkjøres!! hehe hørest bra ut blir spennande de! S54 turbo vs v12 monster
Joachim_M5 Skrevet Oktober 27, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 27, 2011 Han MÅ være ferdig til gatebil våler for da skal det kappkjøres!! Satser på Våler ja. Kappkjøring ska d bli...!
Joachim_M5 Skrevet Oktober 27, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 27, 2011 Laget en jigg for å henge turboene på riktig plass.. Et lass med flenser! har et sett i svartstål til overs hvis noen andre vil ha..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå